• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

inget plus på billiga tester idag heller. Sitter o funderar på de där rosa svaga strecket som ja fick i tisdags. De måste ha varit ett starkt spökstreck jag fick, fick ju även ett likadant streck på tisdagskvällen. Aja. Nu väntar ja några dar med att testa. Ska ju trotts allt inte ha mens förrens den 29:nde. 

• isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-07-20 21:53:56 följande:
    Men nu kan det väl inte vara spök?! Eller..? Åhhh.... Hjälp mig nu tjejjer.. Första bilden är dagens åda test. Nederst morgon och överst kvällens. Andra bilden är kvällens nederst och morgonens överst..  

På det översta testet syns de övre strecket bästa och på det genomlysta testet de understa :) Håller tummarna för dig, men för å va på den säkra sidan ta test av annat märke oxå :)
  • laluna88
    Angeliic skrev 2012-07-20 18:55:54 följande:
    Kunde såklart inte hålla mig till imorgonbitti Flört

BIM-3 taget nu på kvällen! Bilden är oredigerad. (och tagen med mobil så syns lite dåligt)

Helt klart pluss... Grattis
  • laluna88
    Meja2011 skrev 2012-07-20 19:28:52 följande:
    Vad tro ni om dessa? Inte mina dock=) 
    Är det dem berömda spöken?

Tycker att jag ser ganska tydligt på båda dina bilder... Har du testat mer?
  • laluna88
    linasld skrev 2012-07-20 21:27:20 följande:
    Hej, undrar om man kan få lite extra ögon här... Har fått spökstreck två ggr tidigare men tycker inte att de har varit såhär tydliga då. Vill inte bli så besviken igen som jag har blivit de andra gångerna! Rynkar på näsan
    Vad tror ni, såhär starkt borde väl inte ett spökstreck vara? Är jag verkligen gravid??? (Testet tagit idag på bim)

Solklart pluss.... GRATTIS
  • laluna88
    lovelyangel82 skrev 2012-07-21 07:09:16 följande:
    fasen me.. vaknade senare idag brukar tempa vid 5 men vaknade 10 i 6.. tempen gick ner från 37,0 till 36,9 .

men tyckte strecket var liiiite starkare idag. vad tycker ni?

översta idag och den nedersta igår kväll

nedan samma bild fast med ett filter på

alla stickor från igår mitt på dagen tills idag

och en trixad

Tycker att det översta är mycket tydligare än det andra. Men båda är pluss i mina ögon. Vågar mig på ett Grattis.
  • Loppan8604
    lovelyangel82 skrev 2012-07-21 07:09:16 följande:
    fasen me.. vaknade senare idag brukar tempa vid 5 men vaknade 10 i 6.. tempen gick ner från 37,0 till 36,9 .

men tyckte strecket var liiiite starkare idag. vad tycker ni?

översta idag och den nedersta igår kvällnedan samma bild fast med ett filter påalla stickor från igår mitt på dagen tills idagoch en trixad

Tycker också man ser de översta starkare:)
  • Trixxy

Äl+8 och negativt.....mina tårar tar aldrig slut

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester