• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Du är gravid:) det måste du bara vara;)

• Helenmedh
    Wictooria skrev 2012-07-21 09:36:59 följande:
    Helenmedh: du är gravid!!! Ingen tvekan!!! Grattis säger jag!!!! :) tjoho!
    Meja2011 skrev 2012-07-21 09:37:54 följande:
    Du är gravid:) det måste du bara vara;)
    Ohhh herregud! Va?! Hahaha.. Ja man kanske ska köpa ett digitalt? Är på bim-3 nu..Funkar det då?
  • isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-07-21 09:39:59 följande:
    Ohhh herregud! Va?! Hahaha.. Ja man kanske ska köpa ett digitalt? Är på bim-3 nu..Funkar det då?

Det skall funka från BIM -4

Så köp ett tvåpack å skulle de inte visa pos idag så vänta till på måndag.....  
  • petitemoi

Fick hjälp av er här inne häromdagen med ett test som ni trixade, det var suuuupersvagt, tog ett nytt i morse, fortafarnde väldigt svagt, men tycker mig se pyttepyttelite, någon so vill försöka trixa igen eller ge ett utlåtande, vet inte om jag bara ska ge upp, men mensen kommer ju inte heller:/

• Helenmedh

Åh vad söta ni är..! Ska på kalas nu och lämna ungarna och sen köper jag nog digitalt då!

• Angeliic
    petitemoi skrev 2012-07-21 10:07:25 följande:

Fick hjälp av er här inne häromdagen med ett test som ni trixade, det var suuuupersvagt, tog ett nytt i morse, fortafarnde väldigt svagt, men tycker mig se pyttepyttelite, någon so vill försöka trixa igen eller ge ett utlåtande, vet inte om jag bara ska ge upp, men mensen kommer ju inte heller:/

• Angeliic

Oj - nu blev det fel innan

Trixade lite och visst finns där ett svagt streck!

• isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-07-21 10:08:42 följande:
    Åh vad söta ni är..! Ska på kalas nu och lämna ungarna och sen köper jag nog digitalt då!
  • petitemoi
    Angeliic Tack:) snällt av dig att hjälpa mig!! Ja visst är det ett litet streck, tydligare i verkligeheten tycker jag ( haha såklart) men svårt att få med på bild, hur många gånger har man inte läst det innan på familjeliv:P men det är fatiskt sant haha.

Fattar bara inte varför det inte blir starkare när mensen är så pass sen:/ men hoppet är det sista som lämnar en 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester