• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis Hoppas! Fasen vad kul! 

Här hemma började jag blöda nu. Brunt blod och två dagar innan bim..Aldrig någonsin hänt förr..  

• Hoppas 2013
    Tiger grr skrev 2012-07-23 16:06:16 följande:
    Skrattande det finns den säkert. Glad
    Är det första barnen för er?
    Det är vårat första gemensamma. Jag har en liten ängel sedan tidigare, som dog i min mage i vecka 23, när jag var 15 år. Men han har inga barn sen innan. :)
    Es Mamma skrev 2012-07-23 16:06:18 följande:
    Wow vad häftigt Hoppas 2013, grattis!!!
    Tusen tack! :)

• Hoppas 2013
    Helenmedh skrev 2012-07-23 16:09:30 följande:
    Grattis Hoppas! Fasen vad kul! 

Här hemma började jag blöda nu. Brunt blod och två dagar innan bim..Aldrig någonsin hänt förr..  
    Tack! :)
    usch då.. :(
  • burningheart

Hörrni tjejer. Vad tror ni, jag la upp ett par bilder igår på mina tester som visade något väldigt svagt, kan ju vara spök också. Hur skulle ni gjort, testat något annat märke, eller avvakta ett tag? Är ju så himlars svårt dock :/

• Tiger grr
    Hoppas 2013 skrev 2012-07-23 16:10:42 följande:
    Det är vårat första gemensamma. Jag har en liten ängel sedan tidigare, som dog i min mage i vecka 23, när jag var 15 år. Men han har inga barn sen innan. :)

Tusen tack! :)

Nej. Rynkar på näsan
    Men så underbart med två denna gång, förstå mig rätt. Glad
    Massa lyckoönskningar!
  • Hoppas 2013
    Tiger grr skrev 2012-07-23 16:16:43 följande:
    Nej. Rynkar på näsan
    Men så underbart med två denna gång, förstå mig rätt. Glad
    Massa lyckoönskningar!
    Ja det ska bli mysigt! :)
    Det är ju ett par år sen det hände, men tänker på min lilla ängel varje dag. 
    Tusen tack :)
  • Lizz89

Tog ett cb innan. Fick neg. Kanske kunde ana nått. Kollade på Stickan sen igen efter 1 timme o då va de ett streck där. Tog ju 2 cb för ett tag sen o efter den tiden va de helt blankt. Nån mer som fått så?? Vet att man inte ska läsa av de efter 10 min men ändå. Lägger in bild sen

• HejAlice

Lizz, det kan ju vara lättare att se efter en stund eftersom bakgrunden blir vit. Det blev det för mig iallafall. Det var svagt pluss först och sen har jag sparat testet och nu flera veckor efter så ser man det tydligare för bakgrunden är vitare. Så kanske var det streck hela tiden men du inte såg riktigt :) men ta ett till innan du hoppas på för mycket.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester