Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Grattis Hoppas! Fasen vad kul!
Här hemma började jag blöda nu. Brunt blod och två dagar innan bim..Aldrig någonsin hänt förr..
Grattis Hoppas! Fasen vad kul!
Här hemma började jag blöda nu. Brunt blod och två dagar innan bim..Aldrig någonsin hänt förr..
Hörrni tjejer. Vad tror ni, jag la upp ett par bilder igår på mina tester som visade något väldigt svagt, kan ju vara spök också. Hur skulle ni gjort, testat något annat märke, eller avvakta ett tag? Är ju så himlars svårt dock :/
Tog ett cb innan. Fick neg. Kanske kunde ana nått. Kollade på Stickan sen igen efter 1 timme o då va de ett streck där. Tog ju 2 cb för ett tag sen o efter den tiden va de helt blankt. Nån mer som fått så?? Vet att man inte ska läsa av de efter 10 min men ändå. Lägger in bild sen
Lizz, det kan ju vara lättare att se efter en stund eftersom bakgrunden blir vit. Det blev det för mig iallafall. Det var svagt pluss först och sen har jag sparat testet och nu flera veckor efter så ser man det tydligare för bakgrunden är vitare. Så kanske var det streck hela tiden men du inte såg riktigt :) men ta ett till innan du hoppas på för mycket.
inom tiden
Grattis till tvillingar Hoppas2013!!