• HejAlice

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja ser tyvärr inget alls på den översta :/

• strumpan123

lita inte på dom strecken som kommer efter tiden, jag får ofta ganska starka streck efter tiden gått ut så... på en massa olika test. 
    Det verkar som om nästan alla testen har blivit så 

• strumpan123

fortfarande starka äl-test :S hmm får hoppas ägget släppte den 19.e när det var lite svagare, kommer inte ihåg vilken tid det var men det känns konstigt att dom fortfarande är så starka för det har dom aldrig varit för mig utan  dom har återgått till supersvagt.

ääh lägger upp en bild ist men det är två olika sorter, två tagna per dag ibland

• Snuttan 01
    Lizz89 skrev 2012-07-23 17:00:50 följande:
    inom tiden

efter ca 1 timme 

spök tror ja mer på.

Det ser ut som spök. Men ta ett imon bitti eller tom på onsdag så håller vi tummarna.:)

• Knasten83

Hoppas: åååh vilken lycka- dubbel lycka!!! Massa grattis!

Btw, sjukt kul kommentar om två hjärtan i bebisen!!! :))

• marengen90

är detta spök eller vad är det jag ser? eller ser ni ens något ja kanske ser i syne? :S

• malin7878
    Niicesara skrev 2012-07-23 12:45:39 följande:
    Jag är gravid i vecka 28 och har hjärtklappning till och från. Vilken vecka är Du i?
    Det är i alla fall helt normalt eftersom blodvolymen ökar när man är gravid. :)
    Jag är också i vecka 28. Tog ett EKG här på jobbet och det var helt normalt enligt läkaren här. Men det känns läskigt när det känns som hjärtat hoppar över slag.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester