• HejAlice

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

På det ser jag lizz!!!!! Tydligt!!! :D

• Lizz89

vad ja kan se så sitter strecket på rätt ställe..

så här ser bilden ut utan trix..

• telgebo
    sweasmamma skrev 2012-07-28 11:43:36 följande:
    ja jag har sd men inte som gör ont ! känns svullet i underlivet samt känner jag inte tappen ! fosterrörelser känner jag , dock inte så mkt idag men han brukar vara vaken em/kväll
    Svullenheten där nere kan nog göra det.

FR är riktigt bra, är han för lugn så är mitt tips kallt vatten annars nåt som garanterar väcker en slummer är att slå två kastrulllock mot varandra ha ha. Fick det tipset själv av min BM när jag väntade min tvåa som knappt sparkade eller gav så mycket livstecken av sig, hade dessutom moderkakan framvägg då. Var en himla tur att jag kollade upp det med tanke på hur det kunde slutat, men nu ska jag inte skrämma upp varken dig eller någon annan här.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • sweasmamma
    telgebo skrev 2012-07-28 12:29:02 följande:
    Svullenheten där nere kan nog göra det.

FR är riktigt bra, är han för lugn så är mitt tips kallt vatten annars nåt som garanterar väcker en slummer är att slå två kastrulllock mot varandra ha ha. Fick det tipset själv av min BM när jag väntade min tvåa som knappt sparkade eller gav så mycket livstecken av sig, hade dessutom moderkakan framvägg då. Var en himla tur att jag kollade upp det med tanke på hur det kunde slutat, men nu ska jag inte skrämma upp varken dig eller någon annan här.
    ha ha.. han har sparkat mig ett par ggr nu =) drack kallt vatten 
  • telgebo

Bewe: Du kan ta CB from 4 dagar innan BIM, men det står på förpackningen att man rek använda morgonurin.
    Jag har testet positivt 11 dagar efter ÄL med CB men då använde jag morgonurin.

• telgebo
    Lizz89 skrev 2012-07-28 12:28:55 följande:

vad ja kan se så sitter strecket på rätt ställe..

så här ser bilden ut utan trix..

Ja men på det testat så satt ju det rosa breda långt ner på stickan typ mot uppsugningsdelen på stickan och så långt ifrån kontrollstrecket ska ju inte teststrecket sitta.
  • telgebo
    sweasmamma skrev 2012-07-28 12:31:03 följande:
    ha ha.. han har sparkat mig ett par ggr nu =) drack kallt vatten 
    Lydig bebis, bebisar borde bli portförbjudna på att skrämmas alltså.
  • Lizz89
    telgebo skrev 2012-07-28 12:32:54 följande:
    Ja men på det testat så satt ju det rosa breda långt ner på stickan typ mot uppsugningsdelen på stickan och så långt ifrån kontrollstrecket ska ju inte teststrecket sitta.
    men du kollade nog på fel streck =) denna bilden är samma test som ja la upp innan.. trixade även bilden, o där sitter strecket som de ska =)
  • sweasmamma
    telgebo skrev 2012-07-28 12:34:42 följande:
    Lydig bebis, bebisar borde bli portförbjudna på att skrämmas alltså.
    ha ha.. ja han har utegångsförbud när han kommer ut =) dock ff ont och tryck men kan vara för att jag alltid far och flänger=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester