• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

bara en fundering... inte för att vara elak.. men är det verkligen ett DIGITALT test du har tagit sessan?

Är det inte ett vanligt CLearblue? Alltså ett med ett blått plus?

Står det "gravid" med bokstäver i rutan.... för jag blir mer o mer konfunderad över detta.....

Oseriös tror jag inte att du är men det är många konstiga frågetecken kring detta och egentligen borde vi bara släppa det och fokusera på de som verkligen vill ha sina tester analyserade och kollade....

• telgebo
    Mini Léonie skrev 2012-07-29 11:03:22 följande:
    Men att lägga upp ett digitalt test kan ju vem som. Bara att ta en bild från Google så det gör hon säkert snart.
    Ahh kom att tänka på det också. Ja ja, jag vet ju vad jag tror.

Tycker denna tråd är bra, men så trist när människor som inte riktigt verkar seriösa kommer in här.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • slemtorsk i din bralla
    MrsC74 skrev 2012-07-29 11:06:37 följande:
    Slemtorsk : omöjligt att släppa fast man bör ;)
    ja ... det är svårt.. man blir ju så nyfiken... och fundersam...
  • slemtorsk i din bralla
    telgebo skrev 2012-07-29 11:07:30 följande:
    Ahh kom att tänka på det också. Ja ja, jag vet ju vad jag tror.

Tycker denna tråd är bra, men så trist när människor som inte riktigt verkar seriösa kommer in här.
    var det inte en tjej som gjorde så för något år sedan.. som snodde bilder från Clearblues hemsida och lade upp?? och när hon blev påkommen så försvann hon bara...
  • telgebo
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-29 11:05:51 följande:
    bara en fundering... inte för att vara elak.. men är det verkligen ett DIGITALT test du har tagit sessan?

Är det inte ett vanligt CLearblue? Alltså ett med ett blått plus?

Står det "gravid" med bokstäver i rutan.... för jag blir mer o mer konfunderad över detta.....

Oseriös tror jag inte att du är men det är många konstiga frågetecken kring detta och egentligen borde vi bara släppa det och fokusera på de som verkligen vill ha sina tester analyserade och kollade....
    Går inte att släppa detta alltså för precis som jag skrev några inlägg högre upp så kan man INTE testa svagt med CB digital, det finns bara två svar på det antingen Gravid eller Inte gravid.
  • Mini Léonie

Telgebo;
    Ja precis.. Oseriösa förstår det lätt. Skillnad på någon som sååå gärna längtar efter plus att man ser plus på alla sina stickor den kan man känna i hjärtat med. Men nån som är oseriös och dessutom bara drar det längre och längre.. Nej sånt retar!

• telgebo
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-29 11:09:04 följande:
    var det inte en tjej som gjorde så för något år sedan.. som snodde bilder från Clearblues hemsida och lade upp?? och när hon blev påkommen så försvann hon bara...
    Den tråden måste jag ha missat. Fattar inte vad man tjänar på att vara låtsas gravid då.
  • telgebo
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-29 11:09:04 följande:
    Finns många skumma trådar där en TS hittar på nåt och det diskuteras in i det oändliga och ju närmare sanningen man kommer desto mer frånvarande blir TS tills denna avslutar sitt konto och reggar ett nytt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester