• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sessan1992 skrev 2012-07-29 10:35:03 följande:
    Jag vet att de är såhär att Mensen man får när man äter mina ppiller är bara en fejk blödning. Denna blödning kan stanna kvar de första månaderna även om man är gravid eller så kan den försvinna direkt. Så mycket vet jag.
    Vad bra svar du har på allt. Okej du är så sällsynt att du får mens den 19 juli, testar positivt på CB digital på CD 11 och äter DESSUTOM p-piller. Shit alltså du borde få nobelpris.

Snälla visa bild på dagens CB digital.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Aldrig hört att nån testa positivt på dag 11 i cykeln samt ha grav symtom. Jag har väldigt svårt att tro detta.

Sessan vore du gravid så skulle du aldrig fått nån blödning om det är en normal graviditet. mensen kommer inte om du är gravid, det är så man upptäcker att man är gravid nämligen.

• telgebo
    sessan1992 skrev 2012-07-29 10:38:38 följande:
    Men ni har vel hört folk som har mens som ändå är gravida. Annars kan jag inte påstå att ni är så erfarna.
    Ni det har jag aldrig hört, och du jag är då inte okunnig. Eller hur menar du? Jag kan betydligt mer än genomsnittet.
  • telgebo
    sessan1992 skrev 2012-07-29 10:38:38 följande:
    Men ni har vel hört folk som har mens som ändå är gravida. Annars kan jag inte påstå att ni är så erfarna.
    Alltså om man äter p-piller.
  • Mini Léonie

Jennie01:
    Så sant det har du helt rätt i. Bara så tråkigt när oseriösa hittar hit!! Men det får stå för henne

• telgebo

Sessan: vet du man kan inte testa svagt med CB digital

Sedan varför visar du inte oss dagens CB digital när du så glatt visar upp dom andra testen?

• telgebo
    MrsC74 skrev 2012-07-29 10:55:50 följande:
    Telgebo: kan du inboxa mig. Går bara att svara från iPhone .. :)
    Visst kan jag göra det Vänta ett ögonblick.
  • Mini Léonie

Men att lägga upp ett digitalt test kan ju vem som. Bara att ta en bild från Google så det gör hon säkert snart.

• telgebo
    MrsC74 skrev 2012-07-29 10:55:50 följande:
    Telgebo: kan du inboxa mig. Går bara att svara från iPhone .. :)
    Fixat!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester