• Mini Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jennie01 skrev 2012-07-29 10:42:19 följande:
    Tjejer snälla kan ni inte vara snälla mot varandra. Detta ska vara en trevligt tråd där vi kan växla tankar och sånt. Inte där man hoppar på varandra och är tykna mot varandra. Spelar ingen roll vem som är tyken mot vem jag tycker bara att det hade varit trevligt om ni kunde sluta.
    Men ljuga får man här inne menar du? Så onödigt med oseriösa människor bland de som kämpar så!!!
    http://lyckanmini.devote.se
  • sessan1992

Usch vad folk kan vara elaka. Jag är gravid och låt bli att ifrågasätta det !

• Snuttan 01
    Mini Léonie skrev 2012-07-29 10:43:56 följande:
    Men ljuga får man här inne menar du? Så onödigt med oseriösa människor bland de som kämpar så!!!
    Nej det får man aboslut inte. Var inte så jag menade. Men stämningen blir väldigt tråkig härinne. Om nu Sessan ser ett positivt test eller hur det nu är så låt henne göra det. Vi andra behöver ju inte diskutera då. Mest så jag menade.
  • sessan1992

Jag har inte ljugit. Jag har bara sagt att jag har testat positivt ! Ni säger att jag har testat negativt på de test som varit positiva.

• MrsC74

Vilket test är positivt Sessan? Det digitala i går? Jag fattar inte. Därför jag frågor. Försöker hänga med i det här.

• Snuttan 01
    sessan1992 skrev 2012-07-29 10:47:04 följande:
    Jag har inte ljugit. Jag har bara sagt att jag har testat positivt ! Ni säger att jag har testat negativt på de test som varit positiva.
    Sessan för att det ska sluta diskuteras så kan du väl lägga upp bilden på det positiva testet.
  • Snuttan 01
    lovelyangel82 skrev 2012-07-29 10:45:04 följande:
    Jennie01: håller me dig.. Är inget kul och gå in här..
    Precis. :) När är du beräknad?
  • MrsC74

Nu har väldigt många plussat sen tråden startade. Så himla roligt. Ni får skapa en bildtråd sen så man får se alla små :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester