• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

På RUL hitta dom inget paket på min men herromdagen fick jag till och med hem bild på paketet och då går det inte se fel :-P

• isflikkan1
    lilaemma skrev 2012-07-29 13:35:33 följande:
    Om du är i vecka 12 så är det ju 12 veckor från senaste mens om man hade haft en standard cykel:

Så om jag räknar rätt så betyder det att den 6 maj räknas som mensen. Äl blir runt den 20:e vilket skulle kunna betyda att blödningen kan varit nån sorts äl blödning. Den 28:e är det inte säkert att ägget hunnit fästa ännu, men den 6e hade det definitiv gjort det...

verkar det rimligt?

Precis!! Jag skulle haft mens då, men fick ingen blödning... Den enda blödningen jag haft va de pyttelilla den 21-22/5.... Bm å min doktor säger att jag blev gravid 27/5(våran årsdagför förlovningen, hihi) på ÄL, men kan inte svara på varför jag inte haft mens sen 7/4..... :) Nåväl, är juh trots allt gravid å kanske borde sluta fundera på det som hände innan :) v11+1 är väl gravidvecka 12?! Håller ff på å försöka lära mig :) gravappen säger v12 utifrån Bf 17/2 som läkaren sa :)
  • Trixxy

Mensen kom idag på bim+2...

Nu går vi in på 9:e försöket fy fan säger jag.....

Ska börja med rosenrot och bisolvon med.kan jag börja med rosenrot imorrn fastän första mensdag är idag?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester