• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lizz89 skrev 2012-07-29 13:50:17 följande:
    taget nyss. 

näe.. jag ser inte heller något... kan ana en mörk skugga på det sista.. men det är en MÖRK skugga inte en rosa...sorry
  • lilaemma
    taget nyss. 

Spännande! Ser ett svagt +, men för tidigt för att ropa hurra...
  • lilaemma
    Lizz89 skrev 2012-07-28 16:22:11 följande:

Jämförde med dina tidigare (från igår?) och då verkar det ju starkare! Håller tummarna!
  • lilaemma
    Trixxy skrev 2012-07-29 13:51:22 följande:
    Mensen kom idag på bim+2...
    Nu går vi in på 9:e försöket fy fan säger jag.....
    Ska börja med rosenrot och bisolvon med.kan jag börja med rosenrot imorrn fastän första mensdag är idag?
    Träligt!
  • MrsC74

Är det fel på mina ögon? Ser inget annat en en skugga på ena lizz test och en skugga är inte positivt.

• Mini Léonie

RFSU ger alltid den där grå testranden. Fick sånt på mensdag 1 en dag. Klagade och fick nya men också svaret att det där är inte positivt utan en rand där färgen ska sitta kan alla tester ge och det har vi väl lärt oss här inne tjejer?

• laluna88
    taget nyss. 

Jag ser svagt på den översta bilden, men inte på bild nr....
  • slemtorsk i din bralla
    MrsC74 skrev 2012-07-29 13:55:37 följande:
    Är det fel på mina ögon? Ser inget annat en en skugga på ena lizz test och en skugga är inte positivt.
    nej jag ser inget annat heller... och jag är väl den som brukar se när ingen annan ser *S*
  • lilaemma
    MrsC74 skrev 2012-07-29 13:55:37 följande:
    Nej det är nog inga fel på dina ögon. Men det kan se olika ut på olika bildskärmar... På min ser jag svagt rosa på båda bilderna. Igår såg jag bara grått... Inget verkligt plus ännu, men kan vara något på gång.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester