• isflikkan1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tyckte iof att jag hade det konstigt innan jag blev gravid (är i v 12nu)

Hade sista m första dag runt 7/4 alltid gått som en klocka med 28 dagar emellan, fick inte M när jag skulle, tog rfsu grav test, visade ytterst svagt typ en skiftning. Gjorde ett hos MVC samma visa BM trodde ev spökstreck.... Den 21-23/5 fick jag en miniblödning max en msk räckte med trosskydd. Den 28/5 tog jag ett HCG blodprov, fick svaret att jag hade 2 i testvärde och att jag således inte va gravid. Tänkte jaha, då får jag invänta M i juni då... Den 6/6 kändes det konstigt i kroppen tog ett test från TL som visade svagt mycket svagt. Tog ett nytt på fre 8/6 som oxå va ytterst jätte svagt. En kompis sa köp digitalt. På lördag hängde jag på låset köpte digitalt å där stod det gravid 1-2 höll på dö av lycka. Kollade med digitalt på måndagen oxå å då stod det 2-3.

Som sagt är inne i v 12 nu och har fått se bebis och hjärta på VUL, men tycker själv att min.väg till gravid va konstig. Vad tycker ni tjejer? Någon som har några bra svar att ge mig för tänker på det då å då och undrar :)

• Mini Léonie

Det bara ploppade upp. Ni vet när man tänker intensivt och sen helt plötsligt kommer det när man släppt det...

• lilaemma

Sessan:

Stämmer det här?
    18e juli svagt på CB
    22a juli Svagt på RFSU
    23a juli Svagt på RFSU
    24:e neg CB
    28:e svagt + på CB

Försöker förstå. När hade du blödningen? (du har alltså inte tagit något digitalt CB utan bara vanliga?)

• MrsC74

Isflikkan: skulle tro du ägglossade senare än vanligt. Ganska vanligt det blir så. Därför de e lite knepigt ätt räkna från sista mens ibland.

• Mini Léonie

Det bara ploppade upp. Ni vet när man tänker intensivt och sen helt plötsligt kommer det när man släppt det...

• Windra

Slemmis: måste fråga hur det gått för dig? Längesen man var inne och kikade här :)

• MrsC74

Sessan skriver ju att hon tagit 3 digitala. En i går som visade ej gravid. Den var uppbruten sen. Sen en digital i dag som visade gravid. Sen hat hon startat 2 andra trådar med vanliga uppbrutna CB. Där står att hon tagit en digital dom var negativ.

• telgebo
    isflikkan1 skrev 2012-07-29 11:25:58 följande:
    Jag tyckte iof att jag hade det konstigt innan jag blev gravid (är i v 12nu)
    Hade sista m första dag runt 7/4 alltid gått som en klocka med 28 dagar emellan, fick inte M när jag skulle, tog rfsu grav test, visade ytterst svagt typ en skiftning. Gjorde ett hos MVC samma visa BM trodde ev spökstreck.... Den 21-23/5 fick jag en miniblödning max en msk räckte med trosskydd. Den 28/5 tog jag ett HCG blodprov, fick svaret att jag hade 2 i testvärde och att jag således inte va gravid. Tänkte jaha, då får jag invänta M i juni då... Den 6/6 kändes det konstigt i kroppen tog ett test från TL som visade svagt mycket svagt. Tog ett nytt på fre 8/6 som oxå va ytterst jätte svagt. En kompis sa köp digitalt. På lördag hängde jag på låset köpte digitalt å där stod det gravid 1-2 höll på dö av lycka. Kollade med digitalt på måndagen oxå å då stod det 2-3.
    Som sagt är inne i v 12 nu och har fått se bebis och hjärta på VUL, men tycker själv att min.väg till gravid va konstig. Vad tycker ni tjejer? Någon som har några bra svar att ge mig för tänker på det då å då och undrar :)
    Men vad är det som är konstigt? Du var ju inte gravid i april utan blev det i maj.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester