Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag tyckte iof att jag hade det konstigt innan jag blev gravid (är i v 12nu)
Hade sista m första dag runt 7/4 alltid gått som en klocka med 28 dagar emellan, fick inte M när jag skulle, tog rfsu grav test, visade ytterst svagt typ en skiftning. Gjorde ett hos MVC samma visa BM trodde ev spökstreck.... Den 21-23/5 fick jag en miniblödning max en msk räckte med trosskydd. Den 28/5 tog jag ett HCG blodprov, fick svaret att jag hade 2 i testvärde och att jag således inte va gravid. Tänkte jaha, då får jag invänta M i juni då... Den 6/6 kändes det konstigt i kroppen tog ett test från TL som visade svagt mycket svagt. Tog ett nytt på fre 8/6 som oxå va ytterst jätte svagt. En kompis sa köp digitalt. På lördag hängde jag på låset köpte digitalt å där stod det gravid 1-2 höll på dö av lycka. Kollade med digitalt på måndagen oxå å då stod det 2-3.
Som sagt är inne i v 12 nu och har fått se bebis och hjärta på VUL, men tycker själv att min.väg till gravid va konstig. Vad tycker ni tjejer? Någon som har några bra svar att ge mig för tänker på det då å då och undrar :)