• MrsC74

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja just det :) har du en tjej innan ?

• Meja2011

Humm det vart ju inte mycket på denna bild=/ äl+11 men får vänta en dag eller två så får vi se=)

Meja 11-11-23
  • isflikkan1
    telgebo skrev 2012-07-29 11:49:09 följande:
    Men vad är det som är konstigt? Du var ju inte gravid i april utan blev det i maj.

Jo, så långt e jag med :) Men har juh inte haft ngn mens sen 7/4 förutom den pyttelilla blödningen från lunch den 21/5-22/5 em ca 1msk hade bara trosskydd . Menar jag borde veta 32 år gammal hur mkt jag vanligtvis blöder vid M :) Å sen ett neg hcg-blodprov (testvärde 2) 28/5 för att sen få positivt gravtest 6/6 :)

Kroppen kan verkligen spela en ett spratt tror jag :)
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-07-29 13:11:20 följande:
    Ja just det :) har du en tjej innan ?
    japp ..en liten swea =) ha ha

och nu får vi en Noah  
  • laluna88
    sajo0106 skrev 2012-07-29 13:09:21 följande:
    Jag tog då ett sådant för en månad sedan, finns då att köpa här på coop där jag bor!

Just ett sådant menar jag... ;).... Har sett dem på coop och på Willys här hemma....
  • telgebo
    MrsC74 skrev 2012-07-29 12:58:54 följande:
    Vi kollade ju inte men jag tyckte jag såg en snopp på RUL. Ut kom en flicka :?
    Ha ha, du såg garanterat navelsträngen då. På mitt RUL såg jag där typiska strecken och var 100% säker på att det var en flicka och det kände jag på mig att det var redan när jag testade positivt och ut kom en flicka.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Jag tog då ett sådant för en månad sedan, finns då att köpa här på coop där jag bor!

Ok skumt att det inte säljs här där jag bor då.
  • Mini Léonie

Men hjälp! Vi såg en topp eller vad man ska säga mellan benen och BM tyckte det påminde om kille men såg ingen pung eller så. Kanske för tidigt för det tänkte vi?
    Hon sa att det kan va en svullen klitoris men herregud vi tyckte det såg ut som en snopp. Jag är helt inställd på kille nu... Hjälp haha!

• telgebo
    sweasmamma skrev 2012-07-29 13:10:10 följande:
    gjorde ju fvp så det är HELT säkert en pojke =)
    Inte för att jag har nåt med det att göra, men hur kom det sig att du gjorde FVP?
  • lilaemma

Ok! Har aldrig sett dem! Men om det är teststickan från ett sånt som har två sträck så är det ju fortfarande negativt, eller? Vet att de andra cb har två stickor den ena med två och den andra med ett sträck... Och tre sträck är fortfarande negativt, det som avläses är typ styrkan på sträcken...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester