• charmed86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Spartacus skrev 2011-12-08 09:24:54 följande:
    hmm.. kan du förtydliga bilden? den är lite grådassig, kör levels på photoshop då får man bort onödigt gråskala och kan dessutom spåra rosa färg. sa jag att jag varit testmissbrukare?
    Sitter på jobbet men ska se vad jag har för resurser Flört Haha! Flört
  • JennyOhlsson
    LindaMagnusson skrev 2011-12-08 09:48:11 följande:
    Usch jenny hoppas det bästa för dig :(

Får se hur det är ikväll annars blir det sjukhuset ikväll...
  • charmed86
    Spartacus skrev 2011-12-08 09:24:54 följande:
    hmm.. kan du förtydliga bilden? den är lite grådassig, kör levels på photoshop då får man bort onödigt gråskala och kan dessutom spåra rosa färg. sa jag att jag varit testmissbrukare?

Kan inte ladda upp bilder från jobbet, verkar vara någon spärr lagd..

• Charlotte1987

Halloj tjejer! Jag är lite nyfiken på er som fått plus, har ni fått plus på babytimes känsliga tester?
    Jag har nämnligen köpt hem 10 tester men har nu läst på många ställen att de inte fungerat som de ska.

• LindaMagnusson

Hej lottie! Jag + med derass känsliga testci måndags och igår . Men imorse va det neg. Kan bero på att det inte var tjillräckligt många timmar jag höll mig från att kissa

• JennyOhlsson
    LindaMagnusson skrev 2011-12-08 10:01:47 följande:
    Hej lottie! Jag + med derass känsliga testci måndags och igår . Men imorse va det neg. Kan bero på att det inte var tjillräckligt många timmar jag höll mig från att kissa

Va var det neg?
  • Pacgirl
    Charlotte1987 skrev 2011-12-08 09:55:29 följande:
    Halloj tjejer! Jag är lite nyfiken på er som fått plus, har ni fått plus på babytimes känsliga tester?
    Jag har nämnligen köpt hem 10 tester men har nu läst på många ställen att de inte fungerat som de ska.
    Jag plussade så mkt senare med deras känsliga tester än med TL vanliga stickor kolla i mitt galleri!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester