• Pacgirl

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Charlotte1987 skrev 2011-12-08 10:08:28 följande:
    Okej är det lika med ägglossningstesterna?
    Det vet jag inte...har inte använt ÄL tester...
  • Together90

Det här är mitt test från imorse, började ju blöda igår kväll :(
    Måste varit ett missfall igen då eller vad tror ni ?
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Kärt barn har många namn

Together: blöder du mkt?
    Ja det är ju positivt, så ja det är missfall om du nu inte tror på detta. Har ju själv som du flera missfall i bagaget, vad säger magkänslan? Men jag hoppas verkligen att det är något därinne!

• slemtorsk i din bralla

Dagens test... var tvungen att ploka i sär det eftersom mitt fingeravtryck på plastrutan inte gick att ta bort... man blir lite irriterad på konstruktionen faktiskt..

Men hur som... ruvardag 8 (testdag är 15 eg och tidigast är 12 enligt andra ivf-are)

den sista är mixtrad med..som synes

inte morgonurin men hållt mig i 5 timmar iaf... och bara druckit två små glas juice tidigt i morse.. vid 5.30
  • JessiEN
    Together90 skrev 2011-12-08 10:13:45 följande:

Det här är mitt test från imorse, började ju blöda igår kväll :(
    Måste varit ett missfall igen då eller vad tror ni ?
    Det finns ju ett svagt streck där. När har du BIM??
    Bara för att man börjar blöda betyder det inte MF....
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 10:22:28 följande:
    Dagens test... var tvungen att ploka i sär det eftersom mitt fingeravtryck på plastrutan inte gick att ta bort... man blir lite irriterad på konstruktionen faktiskt..

Men hur som... ruvardag 8 (testdag är 15 eg och tidigast är 12 enligt andra ivf-are)

den sista är mixtrad med..som synes

inte morgonurin men hållt mig i 5 timmar iaf... och bara druckit två små glas juice tidigt i morse.. vid 5.30
    På det översta ser man något svaaagt. På det mittersta ser jag inget. ;( Och på det sista ser jag en svag kant. Mycket svårt att avgöra tyvärr.
  • slemtorsk i din bralla
    Squeezy skrev 2011-12-08 10:25:41 följande:
    På det översta ser man något svaaagt. På det mittersta ser jag inget. ;( Och på det sista ser jag en svag kant. Mycket svårt att avgöra tyvärr.
    Det är ju samma test så det bevisar ju att det handlar om hur man håller kameran, om man har blixt eller ej osv... men det är tid kvar så jag är lugn och realistisk...
  • JennyOhlsson

Fan man inte har fler test så man kan testa imorgon bitti... Aja får vänta tills på måndag o se vad bm säger...

• Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 10:28:28 följande:
    Det är ju samma test så det bevisar ju att det handlar om hur man håller kameran, om man har blixt eller ej osv... men det är tid kvar så jag är lugn och realistisk...
    Precis. Har oxå märkt det där. Beroende på ljus och vinkel.
  • sweasmamma

och jag började ju blöda idag ..grr!! har binda och där är bara pyttelite brunt som kommit på 3 timmar,kommer dock mer ljusrött när jag torkar mig,inte mkt men ändå .. URSÄKTA ÄCKELDETALJER!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester