-
Det vet jag inte...har inte använt ÄL tester...Charlotte1987 skrev 2011-12-08 10:08:28 följande:Okej är det lika med ägglossningstesterna?
-
Det här är mitt test från imorse, började ju blöda igår kväll :(
Måste varit ett missfall igen då eller vad tror ni ? -
Together: blöder du mkt?
Ja det är ju positivt, så ja det är missfall om du nu inte tror på detta. Har ju själv som du flera missfall i bagaget, vad säger magkänslan? Men jag hoppas verkligen att det är något därinne! -
Dagens test... var tvungen att ploka i sär det eftersom mitt fingeravtryck på plastrutan inte gick att ta bort... man blir lite irriterad på konstruktionen faktiskt..
Men hur som... ruvardag 8 (testdag är 15 eg och tidigast är 12 enligt andra ivf-are)
den sista är mixtrad med..som synes
inte morgonurin men hållt mig i 5 timmar iaf... och bara druckit två små glas juice tidigt i morse.. vid 5.30 -
Det finns ju ett svagt streck där. När har du BIM??Together90 skrev 2011-12-08 10:13:45 följande:
Det här är mitt test från imorse, började ju blöda igår kväll :(
Måste varit ett missfall igen då eller vad tror ni ?
Bara för att man börjar blöda betyder det inte MF.... -
På det översta ser man något svaaagt. På det mittersta ser jag inget. ;( Och på det sista ser jag en svag kant. Mycket svårt att avgöra tyvärr.slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 10:22:28 följande:Dagens test... var tvungen att ploka i sär det eftersom mitt fingeravtryck på plastrutan inte gick att ta bort... man blir lite irriterad på konstruktionen faktiskt..
Men hur som... ruvardag 8 (testdag är 15 eg och tidigast är 12 enligt andra ivf-are)
den sista är mixtrad med..som synes
inte morgonurin men hållt mig i 5 timmar iaf... och bara druckit två små glas juice tidigt i morse.. vid 5.30 -
Det är ju samma test så det bevisar ju att det handlar om hur man håller kameran, om man har blixt eller ej osv... men det är tid kvar så jag är lugn och realistisk...Squeezy skrev 2011-12-08 10:25:41 följande:På det översta ser man något svaaagt. På det mittersta ser jag inget. ;( Och på det sista ser jag en svag kant. Mycket svårt att avgöra tyvärr.
-
Fan man inte har fler test så man kan testa imorgon bitti... Aja får vänta tills på måndag o se vad bm säger...
-
Precis. Har oxå märkt det där. Beroende på ljus och vinkel.slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 10:28:28 följande:Det är ju samma test så det bevisar ju att det handlar om hur man håller kameran, om man har blixt eller ej osv... men det är tid kvar så jag är lugn och realistisk...
-
och jag började ju blöda idag ..grr!! har binda och där är bara pyttelite brunt som kommit på 3 timmar,kommer dock mer ljusrött när jag torkar mig,inte mkt men ändå .. URSÄKTA ÄCKELDETALJER!!!