• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga skrev 2011-12-08 06:06:30 följande:
    där kom mensen....
    Men nej... Dina tester syntes ju faktiskt något på. ;( Nya tag!
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-12-08 07:43:30 följande:
    mensen kom en dag för tidigt !!! typ aldrig hänt . pallar nog inte mer,blir ev en paus nu 
    :/ Så tråkigt. Men det där din bm sa om att inte bestämma att NU ska vi bli gravida kan nog vara ett bra tips. Hur länge var det ni hade försökt?
  • sweasmamma
    Squeezy skrev 2011-12-08 08:25:18 följande:
    :/ Så tråkigt. Men det där din bm sa om att inte bestämma att NU ska vi bli gravida kan nog vara ett bra tips. Hur länge var det ni hade försökt?
    detta va försök nr 5 !! fyyy va ledsen man blir,och min mens är ALDRIG tidig eller sen,den kommer som en klocka  på em dag 24!!

ja jo,nya tag..igen  
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-12-08 08:31:22 följande:
    detta va försök nr 5 !! fyyy va ledsen man blir,och min mens är ALDRIG tidig eller sen,den kommer som en klocka  på em dag 24!!

ja jo,nya tag..igen  
    Jag vet precis hur det är... Och den där förbaskade besvikelsen varje månad. Förstår dig precis. Det kommer att bli ett fint plus tillslut! Det är bara en pissig väg dit. Kram.
  • sweasmamma
    Squeezy skrev 2011-12-08 08:36:46 följande:
    Jag vet precis hur det är... Och den där förbaskade besvikelsen varje månad. Förstår dig precis. Det kommer att bli ett fint plus tillslut! Det är bara en pissig väg dit. Kram.
    tack ... ja jag vet Glad hoppas det sker snart bara =)  kram 
  • charmed86

Hej tjejer! Behöver lite hjälp och rubriken på denna tråd är ju lovande..
    Är på BIM-3 och tog detta test imorse:

Tycker jag ser ett svagt streck, som en skugga, vad tror ni? Glad

• charmed86
    HelenFr skrev 2011-12-08 09:20:58 följande:
    Mikaela: skulle kunna vara ett svagt streck där hoppas :)
    Ja det är något svagt svagt där, vi får se hur det ser ut på morgondagens test Glad Tack!
  • Spartacus
    charmed86 skrev 2011-12-08 09:16:03 följande:
    Hej tjejer! Behöver lite hjälp och rubriken på denna tråd är ju lovande..
    Är på BIM-3 och tog detta test imorse:

Tycker jag ser ett svagt streck, som en skugga, vad tror ni? Glad
    hmm.. kan du förtydliga bilden? den är lite grådassig, kör levels på photoshop då får man bort onödigt gråskala och kan dessutom spåra rosa färg. sa jag att jag varit testmissbrukare?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester