• Jolise

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tråkigt pumann Rynkar på näsan samma här, började komma lite límorse, så det drar väl på i vanlig ordning fram på dagen.. så det var nog bara ett spökstreck som jag visade här igår Rynkar på näsan 

Har världens finaste son <3
  • JennyOhlsson
    sweasmamma skrev 2011-12-08 10:34:51 följande:
    och jag började ju blöda idag ..grr!! har binda och där är bara pyttelite brunt som kommit på 3 timmar,kommer dock mer ljusrött när jag torkar mig,inte mkt men ändå ..

URSÄKTA ÄCKELDETALJER!!!

Nej men
  • alexander2011
    Squeezy skrev 2011-12-08 00:37:27 följande:
    Carmat: när fick du dom då? Behövde du höra av dig? Vet du när testerna inkommer igen? Står ju nada på sidan...

fick ett brev från testlagret  med beställningen där det stog att stickorna kommer in på lagret på onsdag o under väntetiden fick jag med de extra kasetterna
  • JessiEN
    sweasmamma skrev 2011-12-08 10:34:51 följande:
    och jag började ju blöda idag ..grr!! har binda och där är bara pyttelite brunt som kommit på 3 timmar,kommer dock mer ljusrött när jag torkar mig,inte mkt men ändå .. URSÄKTA ÄCKELDETALJER!!!
    Och den kom för tidigt?? Känns det som du har fått mens eller?? Om du förstår hur jag menar=)
  • sweasmamma
    Jolise skrev 2011-12-08 10:36:33 följande:
    tråkigt pumann Rynkar på näsan samma här, började komma lite límorse, så det drar väl på i vanlig ordning fram på dagen.. så det var nog bara ett spökstreck som jag visade här igår Rynkar på näsan 
    man blir ju sååå ledsen !!!!!!! jag får ALLTID på dag 24 på em men idabg idmag 23 morgon som kom skiten 
  • alexander2011
    BebisVagga skrev 2011-12-08 06:06:30 följande:
    där kom mensen....

mennnnn va fan Förvånad
  • sweasmamma
    Jessicaervasti skrev 2011-12-08 10:38:28 följande:
    Och den kom för tidigt?? Känns det som du har fått mens eller?? Om du förstår hur jag menar=)
    alltså ingen mensvärk ALLS!!!inte ont i ryggslutet som jag brukar,hugger lite vä sida 
  • alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2011-12-08 04:53:31 följande:
    Testade nu och fick inget streck:( blir så ledsen....
    vad anvnde du för test. det är jätte knepigt att det inte visar nått
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 13:57:14 följande:
    det är nog du som har streck för ögonen eller nåt ha ha ha

Jupp officiell testdag om ÅTTA fucking dagar liksom.... fatta att man INTE orkar vänta så länge...

Men jag har lovat mannen att jag ska testa på lördag....hmmmmm han vet ju liksom inte om de här testerna....

Shhhhhhhh skvallra inte för då får jag ingen veckopeng

Hahaha, ligger här med feber och hosta och tycker synd om mig själv eftersom vi missar äl nu när jag blev sjuk. Vilka underbara inlägg slemmis, jag skrattar gott i min sjukbädd Skrattande.  Och jag kan säga att jag är aaaaaaaavundsjuk på er som bara har en chans att vara gravida den här månaden :(

Nu ska jag läsa ikapp resten av alla hundratals inlägg ni hinner skriva på en dag.   
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • JessiEN
    sweasmamma skrev 2011-12-08 10:39:37 följande:
    alltså ingen mensvärk ALLS!!!inte ont i ryggslutet som jag brukar,hugger lite vä sida 
    Va konstigt...Kanske inte är mens ialla fall....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester