• Lotta Kvarnung

Vi i testpanelen!

Hej,

Det här är en tråd för Åhlénsgruppens testpanel som under 8 veckor ska prova ett kit med funktionella ytterkläder.

Här skriver ni som är med i panelen alla kommentarer, åsikter och synpunkter samt diskuterar med mig och varandra. Det är också här ni postar era bilder.

Vi ses!

// Lotta Flört

• Svar på tråden Vi i testpanelen!
  • tummen1

Igår regnade det som aldrig förr hos oss så då fick kläderna verkligen visa vad de gick för î?
    Sonen är mycket nöjd!!

• evolyn

Idag var det kallt och Colin testade sitt underställ för första gången och alla frös förutom Colin som verkligen älskar underställer och ville använda det som pyjamas ;)

• Mossy

Idag är det dags för tvätt av fleecejacka och skalbyxorna. Fleecejacka är verkligen en favorit och var inte lätt för sonen att skiljas från när den gick till tvätt. Det var en stor lerfläck på den då han hoppat i vattenpölar och även ramlat i en del. Så nu får vi se hur det går. Bilder på vårt helgäventyr kommer senare.

• Lotta Kvarnung

Hej alla!

Hoppas ni haft en riktigt skön helg!

Riktigt kallt var det ja!!! Jag hade också önskat att jag hade fleeceunderstället på mig på min söndagspromenad. Frös som bara den Glad

Ser fram emot era bilder!

// Lotta*

• KatjaKaj

Idag har vi varit ute i regnet och testat kläderna. Hon var varm och skön när vi kom in och sitter fortfarande i understället som hon har berättat är "så mysigt".

• regnjackan

Här har ju varit ganska varmt så fleecjackan har blivit mest använd. Den är varm och go tydligen och räcker bra om det inte regnar.
    Förra veckan var det riktiga skyfall så då fick skaljackan visa vad den gick för. Den höll tätt men jag tycker yttertyget känns lite blött fast det spelar ju inte så stor roll. Tyvärr hade jag inte varit tydlig med att den inte skulle in i torkskåp så den var där en stund på skolan, utan att torka dock så jag hoppas att det gick bra med den.

• regnjackan

Här är några bilder från en skogsutflykt. Byxorna är inte Åhléns. Understället är på men det blev alldeles för varmt denna dag.

Lite grottkrypning

Vila

• Mossy

Nu har det blivit kallare här så nu kommer vi kunna testa mer! Fleecejackan har varit en stor favorit helt klart!

• majls21

Nu har jag även tvättat fleeceunderstället och fleecejackan. Inga problem. Idag fick Alice för sig att hon skulle ha både fleecejackan och skaljackan på sig eftersom vi har frost i Eskilstuna. Men det blev lite för mycket tyckte hon.. Gick inte att röra sig och lite knöligt så fleecejackan åkte av igen..

• inil
    majls21 skrev 2011-10-14 09:47:27 följande:
    Nu har jag även tvättat fleeceunderstället och fleecejackan. Inga problem. Idag fick Alice för sig att hon skulle ha både fleecejackan och skaljackan på sig eftersom vi har frost i Eskilstuna. Men det blev lite för mycket tyckte hon.. Gick inte att röra sig och lite knöligt så fleecejackan åkte av igen..

Vi har också kört fleecejackan och vindjackan. Under det har vi haft en vanlig långärmas t-shir,. och det funkade superbra för oss. Men Robin håller just på att växa i den storleken vi har valt. Kanske därför det funkar bättre för honom.

Idag är det en hemma och vara sjuk dag. Tråkigt. Tur att han har ett så mysigt fleeceställ att mysa i då .  Det borde gå att köpa en onepiece   i fleece. Det skulle ju funka både under overall och att mysa runt i hemma. Gör ni en sån köper vi en till alla ungarna i familjen! Skrattande
Svar på tråden Vi i testpanelen!