• Lotta Kvarnung

Vi i testpanelen!

Hej,

Det här är en tråd för Åhlénsgruppens testpanel som under 8 veckor ska prova ett kit med funktionella ytterkläder.

Här skriver ni som är med i panelen alla kommentarer, åsikter och synpunkter samt diskuterar med mig och varandra. Det är också här ni postar era bilder.

Vi ses!

// Lotta Flört

• Svar på tråden Vi i testpanelen!
  • helenlindqvist

I lördags när vi var nere hos mina föräldrar, så hälsa vi på min bror. Vi bada i hans badtunna, Josefin tog på sig undrastället när hon frös, hon ville inte ta av det sedan:)

• saferide

Tvättade understället förra veckan och det var superfint när Noah tog på sig det till dagis idag. Det blev dock lite varmare än jag trodde, så vi får hoppas att de inte tvingade på honom jackan när de lekte ute idag ,) I varje fall: inga noppror eller något på fleecestället. Ser fram emot att kunna testa överdragskläderna nu när det blir lite kyligare :)

• Mossy

Tyvärr har isse vart sjuk så vi har inte direkt hunnit testa något alls just nu. Ska tvätta fleecestället nu och se hur det går. Men fleece jackan är den han väljer när han ska gå ut. han kan ju inte riktigt formulera sig ännu men visar tydligt att det är den han vill ha. Hoppas kunna komma med mer givande inlägg längre fram.

• MarrebarreW
    anaba skrev 2011-10-04 09:15:55 följande:
    hej. jah har inte haft många uppdateringar eftersom  det har varit varmt ute. ..MEN i morse fick sonen ta på sig både fleecen och jackan. Han är nöjd och tycker om denna kombination.

I förra veckan tvättade jag jackan. När jag tog den ur tvättmaskinen rann det mycket vatten ur den. Det tog 2 dagar att torkas.

Hjälp: Mina bilder syns inte. Varför det? Är någon snäll och förklarar åt mig varför?
    Dina bilder kan vara för stora. Du kan förminska dem i t.ex. programmet Microsoft Office Picture Manager , som man ofta har på datorn om man har ett office paket. I så fall tar du redigera bilder och sedan komprimera och väljer tex dokument, ok, och sen spara/spara som.
  • Fiansess

Vi använder också mest fleecen just nu. Nästan sommar ju!!
    Men skalbyxorna är flitigt använda på förskolan och tåler lera kan jag säga . Dom var BRUNA när jag hämtade henne i fredags .

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • tummen1

När jag hängde upp ytterbyxan efter tvätt så var den ganska blöt och tog 2 dagar att torka. Lite i längsta laget tycker jag.
    Jackan har Linus använt mycket och han är väldigt nöjd med den. Byxorna är också bra men det hade varit bra med resår längst ned på byxan då kardborre lätt släpper om det fastnar sand i.

• Fiansess

Bra att ni säger det. Då ska jag tvätta dom en helg så de inte ska tillbaka redan dagen efter .

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • helenlindqvist

Har tvättat understället och det var nästan torrt när man tog ut det ur tvättmaskinen, toppen när det inte tar så evig tid att torra.

• Falcon84

Tvättat kläderna och dom torkade fort, bra eftersom maja vill knappt släppa ifrån sig kläderna.
    Mycket nöjda än så länge 

• Mossy

helenlindqvist skrev 2011-10-05 13:48:29 följande:
    Har tvättat understället och det var nästan torrt när man tog ut det ur tvättmaskinen, toppen när det inte tar så evig tid att torra.

Japp har också tvättat understället. det kändes nästan helt torrt efter bara nån timme. Ser fint ut också efter tvätt, inga noppror, färg och form höll bra.
Svar på tråden Vi i testpanelen!