• Lotta Kvarnung

Vi i testpanelen!

Hej,

Det här är en tråd för Åhlénsgruppens testpanel som under 8 veckor ska prova ett kit med funktionella ytterkläder.

Här skriver ni som är med i panelen alla kommentarer, åsikter och synpunkter samt diskuterar med mig och varandra. Det är också här ni postar era bilder.

Vi ses!

// Lotta Flört

• Svar på tråden Vi i testpanelen!
  • majls21

Igår tvättade vi skalbyxan och skaljackan för första gången. De klarade tvätt utan problem.

Alice har kommenterat att hon tycker att nättyget på insidan av skaljackan kliar och är lite obehagligt. Vad är orsaken till att det finns där? Är det för att jackan ska andas bättre? Om det inte finns någon bra anledning så kanske det finns något annat material att använda istället?

• Lotta Kvarnung

Hejsan alla!

Vi kommer att se över hela skalbyxon utefter era kommentarer och lösa nederkanten så att den blir mer slitstark.

Angående meshen (nättyget) så har vi aldrig fått kommentaren att det kliar förr, det är ju ett väldigt vanligt material att använda i ytterplagg då det andas och är lätt. Det fungerar som ett lätt foder utan att behöva "fodra" på riktigt, det ser även lite finare och sportigare ut på insidan.

Ha en härlig helg med mycket lek och bus!

LottaGlad

• regnjackan

Jag tycker detta testande är roligt! Att ha direkt kontakt med tillverkarens representant och få gehör för förbättringsförslag, så vill jag alltid ha det ;)
    Jag har ofta synpunkter på det jag köper men det är ju mycket krångligare att framföra så det blir inget av.

• Lotta Kvarnung
    Skrattanderegnjackan skrev 2011-09-30 14:33:29 följande:
    Jag tycker detta testande är roligt! Att ha direkt kontakt med tillverkarens representant och få gehör för förbättringsförslag, så vill jag alltid ha det ;)
    Jag har ofta synpunkter på det jag köper men det är ju mycket krångligare att framföra så det blir inget av.
    Glad Vi tycker också att detta är fantastiskt bra och roligt. Och en otrolig förmån och tillgång att få direkt feedback från er.

Vi tar till oss alla era synpunkter och åsikter och ser över hur vi kan ändra och förbättra och finlira löpande.

Tack!
  • inil

Se senaste dagarna har  vi inte kunnat använda kläderna för det har varit över 20 grader här i dalarna. Vi får invänta kallare väder innan vi kan fortsätta använda kläderna.

• MarrebarreW
    inil skrev 2011-10-01 07:22:30 följande:
    Se senaste dagarna har  vi inte kunnat använda kläderna för det har varit över 20 grader här i dalarna. Vi får invänta kallare väder innan vi kan fortsätta använda kläderna.
    Samma här! Inte mycket testade för tillfället. Inlägg kommer när vi testat lite till.
  • evolyn

Blir tvärt inte så många uppdateringar från min sida, opererade mig förra vecka och ligger mest i sängen faktiskt och höst vädret har var helt underbart så det är bara "tum jackan" som blivit använd här!!!

• anaba

hej. jah har inte haft många uppdateringar eftersom  det har varit varmt ute. ..MEN i morse fick sonen ta på sig både fleecen och jackan. Han är nöjd och tycker om denna kombination.

I förra veckan tvättade jag jackan. När jag tog den ur tvättmaskinen rann det mycket vatten ur den. Det tog 2 dagar att torkas.

Hjälp: Mina bilder syns inte. Varför det? Är någon snäll och förklarar åt mig varför?

Svar på tråden Vi i testpanelen!