• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • AgnesGN
    Bumman79 skrev 2012-01-18 21:25:17 följande:
    Oh my god tvillingar! shit hur känns det?
    Haha, det känns! =) Nej men, har inte riktigt förstått det ännu... Är superlycklig. Men supernervös... Hur ska detta nu gå? =)
  • tesen

Grattis till tvillingar! Dubbel lycka men förstår paniken! :)
    Fick du reda på kön på dom?

• AgnesGN

Tesen: Dubbel lycka, dubbelt jobb... =)

Ville inte veta kön, så vi sa till redan innan att v i inget ville veta. Det får vi se när våra små kommer ut... =)

• Bumman79
    AgnesGN skrev 2012-01-18 21:40:24 följande:
    Tesen: Dubbel lycka, dubbelt jobb... =)

Ville inte veta kön, så vi sa till redan innan att v i inget ville veta. Det får vi se när våra små kommer ut... =)
    Vad kuuul! Men jag förstår att det blir mera jobb och att man säkert blir lite nervös...men det går nog bra :).
  • LindanÖ
    AgnesGN skrev 2012-01-18 20:54:35 följande:
    Drömmer jämt saravictoria.... Sover dåligt...

Och Inatt sov jag INGET knappt... Gjorde RUL igår:

TVÅ små huvuden ovanifrån... Jag bär visst på tvillingar. Det är två små knyten... Lyckan är stor, paniken är stor oxå... =)
    Åhh Va roligt!! Stort grattis :D
  • Bumman79
    AgnesGN skrev 2012-01-18 22:06:02 följande:
    Bumman: Jag hoppas allt går bra... Längtar bara så nu till sommaren... =)
    Ja jag med...jag gjorde ultraljud i måndags å det var helt magiskt ju att få se sitt första barn för första gången efter 2 år av försök...för dig tog det ett helt år oxå va?