• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • MammaEmelie

Oj! Länge sedan man var här. Hur mår alla? :) Undrar också ifall det är någon som bloggar? Tycker det är roligt att följa andra som är runt samma vecka som en själv :D
    Har själv en blogg: enmammaskarlek.blogg.se
    Ha en bra dag! 

• bejb

Nu har vi varit på ultra och sett vår lilleskutt igen! =) Dock ville h*n inte visa om den e kille eller tjej. Men allt såg bra ut annars och utvecklingen såg väldigt bra ut! Enligt ultra blir bf kanske nån dag tidigare,men ska till bm nästa måndag så då ska vi kolla om det ändrar datum eller om det står fast på 5:e.
    Har känt kullerbyttor och sparkar hela dagen, vid  ultrat blev det fart på och h*n har hållit samma fart sen dess,hehe :P
    Oj va skönt då man än en gång fått bekräftat att den lill* mår bra =) =) =)

• OHs mamma

RUL idag och vi fick veta att det är en liten pojke den här gången också Nytt BF, ändrat från 11 juni till 8 juni

• LindanÖ
    bejb skrev 2012-01-17 15:04:03 följande:
    Nu har vi varit på ultra och sett vår lilleskutt igen! =) Dock ville h*n inte visa om den e kille eller tjej. Men allt såg bra ut annars och utvecklingen såg väldigt bra ut! Enligt ultra blir bf kanske nån dag tidigare,men ska till bm nästa måndag så då ska vi kolla om det ändrar datum eller om det står fast på 5:e.
    Har känt kullerbyttor och sparkar hela dagen, vid  ultrat blev det fart på och h*n har hållit samma fart sen dess,hehe :P
    Oj va skönt då man än en gång fått bekräftat att den lill* mår bra =) =) =)
    Härligt =)) 

Det var samma för mig. H*n ville inte visa upp sig Så det får bli en överraskning =) Fast jag tror det är en tjej =) Sist trodde jag visserligen att det var en pojke, men då hade jag fel :P Så jag ska kanske inte lita alltför mycket på mina "känningar" hehe 

Blev flyttad till 12 juni istället för 15:e =) Sen ska jag snittas så det blir ju 7-10 dagar tidigare ändå =)

• LindanÖ
    OHs mamma skrev 2012-01-17 15:11:26 följande:
    RUL idag och vi fick veta att det är en liten pojke den här gången också Nytt BF, ändrat från 11 juni till 8 juni
    Härligt =)) Va kul att ni fick se kön åxå =)

• OHs mamma
    LindanÖ skrev 2012-01-17 15:19:20 följande:
    Härligt =)) Va kul att ni fick se kön åxå =)

Ja, det var skoj!
  • IdaElinLivia040611

Också avklarat RUL. Vi ska få en pojke,men det fick vi veta redan i v 14. Han är en frisk liten krabat som sparkar so en liten tok i magen Hjärta

Har moderkakan i bakvägg, därför jag känner och ser så tydligt. Blev flyttad till v 18+0 så nu byter jag vecka på tisdagar. Beräknat BF 18 juni.
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Marcel Luca 120618
  • Javisst

Stort grattis till alla lyckade RUL! Jag började känna väldigt difust flladder i vecka 17, sedan har det bara ökat. Nu känner jag buffar och sparkar flera gånger om dagen Men jag var på gruppträff hos BM för en vecka sedan med andra tjejor som har bf maj/juni och de allra flesta kände inget - så det är helt nornalt att inte käanna något ännu. Efter vecka 25 bör man känna sin lille, berättade BM. Så snaaart är det er tur!

Första barnet BF 4 juni 2012
  • Bumman79
    Javisst skrev 2012-01-17 16:41:34 följande:
    Stort grattis till alla lyckade RUL! Jag började känna väldigt difust flladder i vecka 17, sedan har det bara ökat. Nu känner jag buffar och sparkar flera gånger om dagen Men jag var på gruppträff hos BM för en vecka sedan med andra tjejor som har bf maj/juni och de allra flesta kände inget - så det är helt nornalt att inte käanna något ännu. Efter vecka 25 bör man känna sin lille, berättade BM. Så snaaart är det er tur!
    Jag längtar VERKLIGEN efter att känna liv å rörelse :).
  • Polarlantis
    Bumman79 skrev 2012-01-17 20:29:59 följande:
    Jag längtar VERKLIGEN efter att känna liv å rörelse :).

Jag oxå!!! Sjukt nervös knöt kub på måndag...värsta mardrömmen inatt :(