• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • EmeelieeA
    OHs mamma skrev 2012-01-15 19:22:25 följande:
    RUL om två dagar, jag längtar!!
    Jag hade rul förra tisdagen men bebisen låg konstigt så det var något mått i huvudet som inte stämde, så fick ny tid på tisdag igen, och jag längtar minst lika mycket som förra tisdagen! Det är en speciell känsla!
    Hoppas på att de ska kunna se kön på tisdag, förra veckan låg bebisen o knep med benen! 
  • OHs mamma
    EmeelieeA skrev 2012-01-15 19:26:12 följande:
    Jag hade rul förra tisdagen men bebisen låg konstigt så det var något mått i huvudet som inte stämde, så fick ny tid på tisdag igen, och jag längtar minst lika mycket som förra tisdagen! Det är en speciell känsla!
    Hoppas på att de ska kunna se kön på tisdag, förra veckan låg bebisen o knep med benen! 
    Hoppas det går bra för er! Vi hoppas också på att få se könet!
  • EmeelieeA
    OHs mamma skrev 2012-01-15 19:31:25 följande:
    Hoppas det går bra för er! Vi hoppas också på att få se könet!
    Har du någon önskan om kön? :) 
  • OHs mamma
    EmeelieeA skrev 2012-01-15 20:44:19 följande:
    Har du någon önskan om kön? :) 
    Ja, allra helst vill vi ha en flicka Men det går hur bra som helst med en pojke också! Drömmen är dock att få en av varje, plus att det inte finns någon flicka på makens sida så det vore kul att bryta trenden

Ni då?
  • EmeelieeA
    OHs mamma skrev 2012-01-15 20:45:55 följande:
    Ja, allra helst vill vi ha en flicka Men det går hur bra som helst med en pojke också! Drömmen är dock att få en av varje, plus att det inte finns någon flicka på makens sida så det vore kul att bryta trenden

Ni då?
    Jag vill helst ha en tjej! O karln vill helst ha en kille, men när de letade kön så hann han ångra sig flera gånger :P 
    Har du någon känsla av vad du har i magen då?
    Jag har känt sen tidigt att det är en kille! Men jag hoppas ju att jag har fel o att det är en tjej, höhö! :P

• OHs mamma
    EmeelieeA skrev 2012-01-15 20:51:57 följande:
    Jag vill helst ha en tjej! O karln vill helst ha en kille, men när de letade kön så hann han ångra sig flera gånger :P 
    Har du någon känsla av vad du har i magen då?
    Jag har känt sen tidigt att det är en kille! Men jag hoppas ju att jag har fel o att det är en tjej, höhö! :P
    Spännande!
    Jag har en känsla sen ett bra tag tillbaka att det faktiskt är en tjej, men det betyder ju inget. När jag väntade sonen önskade jag att det var en tjej då med, men en vecka eller om det var några dagar innan rul:et så kände jag innerst inne att det nog var en pojke vilket det ju var. Får se om känslan hinner ändra sig innan vi får se liten.
  • NinnaBus

Min sambo hoppades på tjej eftersom vi har 2 pojkar.
    Men tji fick han.
    Läkaren på RUL trodde på pojk.
    Visst hade det varit roligt med en liten tjej i huset också, men egentligen spelar det ju ingen roll.
    Jag är bara lycklig att bebisen verkar må bra.

Spännande att se vad de tror att ni andra har i magen

• OHs mamma
    EmeelieeA skrev 2012-01-15 21:07:49 följande:
    Ja och speciellt kul o se om ens egen känsla stämmer! :)
    Ja, det vore häftigt om det var så!
    Med sonen gjorde jag "ringtestet" och då cirkulerade den hela tiden, denna gången pendlar den hela tiden så jag hoppas att det kan stämma men egentligen tror jag inte på skrock Tungan ute