• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound

Maanbe: JAg går in i v 20 på torsdag och har inte heller känt något än så du är inte ensam :) försöker känna efter varje kväll, men icke!

• Mamma MB
    Speedofsound skrev 2012-01-16 12:30:22 följande:
    Maanbe: JAg går in i v 20 på torsdag och har inte heller känt något än så du är inte ensam :) försöker känna efter varje kväll, men icke!
    Ok, vad skönt och höra att man inte är ensam!
  • Bumman79
    Mamma MB skrev 2012-01-16 13:59:18 följande:
    Ok, vad skönt och höra att man inte är ensam!
    Och jag är i v 19 från idag å känner ingenting heller...ändå var bebisen hur livlig som helst på ultraljudet idag å sparkade å höll på :).
  • Speedofsound

Ja det är det jag tänker på med! Att bebisen rullade runt, sparkade och hade sig. Ändå känner man nada :P hade ni också moderkakan i framvägg?

• Bumman79
    Speedofsound skrev 2012-01-16 20:42:31 följande:
    Ja det är det jag tänker på med! Att bebisen rullade runt, sparkade och hade sig. Ändå känner man nada :P hade ni också moderkakan i framvägg?
    Jag har den i bakvägg el vad det heter...jag förstår ingenting hur kan det vara så livlig därinne utan att man känner ett dugg? Jag trodde att man skulle känna mycket i v 19 det är ju ändå halva tiden....men men om en månad kommer jag att känna trodde BM :).
  • LindanÖ

Här är en till =) Är i v 19 och känner inte heller något.. Ändå var den hur livlig som helst på rul =) Och moderkakan ligger inte i vägen och dämpar. Däremot är jag överviktig så det kanske påverkar? =)

• Bumman79
    LindanÖ skrev 2012-01-17 07:13:14 följande:
    Här är en till =) Är i v 19 och känner inte heller något.. Ändå var den hur livlig som helst på rul =) Och moderkakan ligger inte i vägen och dämpar. Däremot är jag överviktig så det kanske påverkar? =)
    Samma här...hade en stor mage redan innan jag blev gravid...kanske så så att den har mycket plats? ;). El att hullet dämpar?
  • Polarlantis

Skönt att fler känner mycket lite eller inte alls...det är oroande och man bara vill ha ngn liten föräkran att den lever och mår bra! Har känt ngt litet och puttande men det är ännu alldeles för lite coh för sällan för att jag ska våga tro på det.

Är det ngt som vet ngt om det här med temp under grav? Den går ju upp i början men ska den stanna på förhöjt värde? Jag blev förkyld och kännde mig febrig och hade lite lätt feber men nu har jag normaltemp igen...ska det vara så? Är enormt rädd för att den gett upp där inne..ush! På måndag är der RUL äntligen, skönt att ha kommit dit nu men det är väligt läskigt!!! Får väl ta trycket på blåsan som ett gott tecken dock...nu toapaus IGEN! 

• LindanÖ
    Bumman79 skrev 2012-01-17 07:27:27 följande:
    Samma här...hade en stor mage redan innan jag blev gravid...kanske så så att den har mycket plats? ;). El att hullet dämpar?
    Kanske är lite både och.. I alla fall för mig hehe :P