• PetraK

BF juni 2012

Ja det är lite roligt :). Det jobbiga är bara att han nästan måste prata tillbaka för att jag ska sluta, men när han gör det så väcker han mej ibland, och i det läget så är det som att bli väckt av en knytnäve i bröstet, och man får en konstig känsla av skam.
    Men annars är det rätt kul med alla knäppa saker man säger :)

• PetraK

Mtt78: Nee :( usch, jag lider med dej också! Hoppas allt går bra idag!! Styrkekramar!

• PetraK

Jag har det! Brukar ha så här på em/kvällar när jag stått och gått mycket, men nu har det varit på morgonen också. Svårt att hitta en ställning som är skön att ligga i.

• PetraK

Okey, ja det är väl en del som ska hända under dom här månaderna, så det här är väl bara början ;).

Sitter på tåget nu, verkligen ingen hit! Och ändå har jag tagit Postafen, hjälper inte ett dugg!

• PetraK

Saravictoria: ja, surt godis blev min räddning :).
    Har inte haft molvärk på länge nu, pyttelite typ i måndags och i tisdags, någon mer som inte haft det på länge? Oroar mej att bebisen inte växer längre. Ska dock på ultraljud på fredag och hoppas verkligen allt är som det ska då...

• PetraK

Jag skulle ju inte sagt ngt om det där med molvärk, för då kom den :P, hehe.
    Ja det ska bli skönt att se om allt är bra där inne, släppa lite oro...

• PetraK

Saravictoria: jag bokade på en privat landstingskopplad (eller vad man säger) klinik, 300 kr, dom frågade inte ens varför... Kolla om det finns där du bor :).

• PetraK

EmeelieeA: om du säger att du är sjukt orolig och går på om det så kanske, har ingen aning om hur dom är (alla är väl olika), har bara fått för mej att dom är lite hårda med det där... Men jag har ingen aning som sagt...

• PetraK

Jag får ta och prova dom jag med, Postafen gjorde mej helt utslagen :S.
    Men jag ska inte klaga, jag har inte spytt än och det är jag glad för!!

• PetraK

Körabärstomater funkar rätt bra att småäta i alla fall, står på jobbet och det dämpar illamåendet... Är ledig ons-fre sen, ska bli sååå skönt för jag känner mej orkeslös nu!!

Svar på tråden BF juni 2012