• PetraK

BF juni 2012

Ja så säger min med, men för min del handlar det nog om kontrollbehov, jag vill ligga steget före. Om det skulle bli missfall så har jag hellre förväntat mej det än ignorerat risken totalt, något sånt... Jag är nog så med allt, jag blir hellre positivt överraskad än besviken...
    Men oron minskade mycket efter ultraljudet i fredags :). Nu är det kub den 30, längtar!!

• PetraK

Mm verkligen! Men man får försöka koppla bort tankarna på sånt så mkt som möjligt...

Tråkigt Rednose :(! Hoppas det tar sig snart igen!!

• PetraK

Ngn mer än jag som får panik på åtsittande byxor? Eller ne, byxor över huvudtaget, även om dom knappt sitter åt så ger det en så störande känsla! Spänner och trycker! Jobbat idag och imorrn sen är jag ledig i en vecka och när jag kommer tillbaka till jobbet är det precis 12+0 så då tar jag på mej mina mammabyxor och berättar för mina två kollegor!

• PetraK

I know the feeling :(! Fan va tråkigt det är!

• PetraK

Lillalyckan: 5 timmarspass idag, SEN behöver jag inte ha dom där hemska byxorna på en vecka, och när jag kommer tillbaka är den vecka 13 så då tar jag på mej mina mammabyxor och berättar :).

• PetraK

Jag jobbar på en bensinstation. Väldigt trevligt jobb, trevligt folk, dålig lön och jobbiga arbetstider, men det funkar bra nu. När bebisen börjar på dagis måste jag byta till ett 7-16 jobb (mannen jobbar borta varannan vecka) eller plugga till ngt som ger 7-16 jobb, tips mottages mer än gärna!!!

• PetraK

Hur går det för er allihopa?
    Jag går inte i vecka 13 imorrn, känns härligt :). Oroar mej till och från för att bebisen inte ska leva men på onsdag ska jag på ul (kub-test) så då får vi veta :). Längtar!!

• PetraK

Bejb: låter inge vidare med migränen och det, skönt att det blev bättre.
    Min mage börjar också bli putig, skönt att inte behöva hymla längre. Och faktiskt svara ja om någon frågar om man är gravid. Kommer kännas skumt.
    Jag ska berätta för min chef idag, skapligt nervös! Inte för reaktionen men för vad jag ska säga, och han är en sån som skojar bort väldigt mycket. Han kommer tex kunna säga "då måste ni bygga ut huset direkt då" (vi har precis flyttat till ett stort hus), eller något sånt, istället för "grattis, va kul"... Inte för att det spelar någon roll. Det kommer nog gå bra :)...

• PetraK

Mys Norrlandstuös! När har du rul?
    Jag ska på ul imorrn, kub-test, nervös för hur den lille mår, hoppas bra!

Berättade för chefen idag, han tog det bra, började fundera på hur sommaren ska bli på en gång :P. Åh vad jag längtar efter att få snosa bebis nu!!

• PetraK

Rul blir det första alltså? Hade aldrig orkat vänta så länge :).

Svar på tråden BF juni 2012