Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

BF juni 2012

Moa Li skrev 2011-11-17 17:01:18 följande:
    Längtar89: Från vilken vecka är UL-bilden?

Min tur att få se bebisen igen i v. 13 om 2 veckor. Tiden går fort, så snart där!
    Åh jag tycker att tiden går såååå långsamt! Har kub på tisdag och är toknervös! Tänk om det inte är någon där inne? Eller tänk om det visar sig att fostret dog i v.6 eller nåt? Nä, jag är livrädd... Så det kan ju vara därför tiden kryper fram för mig... Fattar inte varför jag slösar tid på att oroa mig så mycket, jag kan ju aldrig påverka nåt och det enda som händer är att det tar energi från mig. Men, men, det är inte direkt min starka sida det där. Enligt en av alla mina appar på telefonen går jag in i vecka 13 i morgon så jag har klarat mig upp över den värsta backen iaf... Ååå hoppas allt ser bra ut på tisdag så att jag kan börja njuta ordentligt!
  • RocketQueen

Lite skönt att det finns fler som känner likadant... Då är man kanske inte så galen ändå Mannen tycker att jag är lite löjlig, han resonerar mer rationellt att det är ändå inget vi kan veta eller göra nåt åt så varför oroa sig? Åh vad jag önskar att jag funkade så också... Hans liv verkar så mycket enklare

• RocketQueen

Längtar86: Jag funkar likadant, hellre ett överraskningsbarn än ett överraskningsmissfall om man nu kan säga så... Man är liksom lite rädd för att gå runt och vara glad för att sen känna sig helt lurad om det visar sig vara nåt fel.

• RocketQueen

Det är nog mest skrock Jag har hört att om man får finnar så väntar man en flicka då flickorna "stjäl mammans skönhet" Vi får väl se...

• RocketQueen

Jag har bytt byxor på jobbet, trött på byxor som skaver så nu har jag mammabyxor Tycker att det är helt sjukt obekvämt med kläder som sitter åt just nu! Och nu när jag faktiskt nått v.13 så behöver man ju vara så hemlig längre

• RocketQueen

Vi gjorde kub idag! Åh vad roligt det var att se den lilla! Allt gick jättebra fast det tog lång tid eftersom vildingen vägrade ligga still länge nog för att mätas

• RocketQueen

Elaka foglossning som sätter stopp mitt i julstöket... Har ju massor kvar att göra! Tar det som en ursäkt att äta chokladtomtar och dricka julmust

• RocketQueen
    Soffifi skrev 2011-11-30 15:33:55 följande:
    Å, vad tråkigt!

Ringde till BMM nu och ville få min RUL lite tidigare. Tydligen gör man det inte före vecka 18+0 här. Hur är det där ni andra bor? 

Tycker det känns sjukt långt.. 
    Jag tror det är så på de flesta ställen. Det har väl med att göra att runt den tiden så är det lättast att se att allt är som det ska och att beräkna bf-datum. Det finns liksom ingen vits med att göra det tidigare. Vi har vårt RUL 4/1 men gjorde kub förra veckan så vi har fått se vårt lilla monster
Svar på tråden BF juni 2012