• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound

Det är inget vi kan göra något åt att vi går upp i vikt tyvärr. De är ju bättre att gå upp under graviditet än annars, alla anser ju att man bör gå upp så :) Går man upp lite när man inte är gravid så påpekar de flesta det :P Som du säger själv, så mycket annat att tänka på och reta sig på :))

• fröken01

Jag ligger på - 3 kg. Var hos BM idag. Magen hade inte växt mer än 1 cm sedan vecka 24. Usch, blir lite orolig. Men BM sa att bebisen tar det den behöver i första hand.

• bejb

Idag har min mammalåda kommit! Helt i extas! Tänk att allt detta får man gratis! Så mycket fina och användbara plagg och madrass,lakan,handdukar,skötlappar, babytillbehör... listan är lång och jag är helt överlycklig!
    Helgen har startat bra med andra ord!! =)

bodys,byxor,vantar,mössor,tofflor,blöjor,lakan,halare,overaller....

• bejb
    bejb skrev 2012-03-16 14:09:37 följande:
    Idag har min mammalåda kommit! Helt i extas! Tänk att allt detta får man gratis! Så mycket fina och användbara plagg och madrass,lakan,handdukar,skötlappar, babytillbehör... listan är lång och jag är helt överlycklig!
    Helgen har startat bra med andra ord!! =)

bodys,byxor,vantar,mössor,tofflor,blöjor,lakan,hal are,overaller....

bättre bild

• Fru HH

MEN GUUUUD va mycket grejer!!! Hur fick du allt det????

• fröken01

Kära nån!! Är jättenyfiken, kan vem som helst få tag i det?

Hämtade Apotekets graviditet i veckan, fy vad besviken jag blev!

• Fru HH

Ja visst va den tråkig! 3 gamla tidingar och 2 nappar typ. Jätte tråkigt :(

• fröken01

Vi fick två tidningar, två nappar oxh några prover på krämer. Supertrist. Goboken var bra!

• RocketQueen

Jag hämtade en från Kronan idag, där fick man ett paket blöjor, ett paket wipes, små flaskor med bubbelbad, babyolja, blöjkräm och sånt. Även intimtvål och bindor, så lite grejer till mamman också. Annars känns det mest som att det är rabattkuponger och nappar i alla såna där. Men Bejb, den där lådan är helt galen ju, så mycket grejer!