• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • zenoble
    Norrlandstöus skrev 2012-03-17 11:05:44 följande:
    Har 76 dagar kvar., v 30 nu.,  dags att börja förbereda mig mentalt inför förlossningen., Kan nog inte beskriva hur glad jag är att min kommun inte ska ta bort lustgasen;)
    ska vissa göra det eller vadå? :o
  • Norrlandstöus
    zenoble skrev 2012-03-17 16:06:17 följande:
    ska vissa göra det eller vadå? :o

Ja dom har ju pratat om det på nyheterna hur mycket som hellst., gävleborg har tagit bort det helt och flera som inte har bestämt.. det är tydligen skadligt för dom som jobbar., och en miljöbov.., :/
  • fröken01

När jag tänkte registrera mig igår på Kronans hemsida för att kunna hämta ut en box stod det i alla fall att de är slut!

• HulenaOlle
    fröken01 skrev 2012-03-17 18:55:11 följande:
    När jag tänkte registrera mig igår på Kronans hemsida för att kunna hämta ut en box stod det i alla fall att de är slut!

var inne där i dag och det stog att de skulle fylla lagret igen, de hade gått åt så många fler än de hade tänkt sig, så man får hålla koll
  • Dancia
    Norrlandstöus skrev 2012-03-17 18:23:37 följande:
    Ja dom har ju pratat om det på nyheterna hur mycket som hellst., gävleborg har tagit bort det helt och flera som inte har bestämt.. det är tydligen skadligt för dom som jobbar., och en miljöbov.., :/

Hur får man veta vilka sjukhus som kommer ta bort och vilka som inte kommer göra det?
  • Norrlandstöus
    Dancia skrev 2012-03-17 23:26:43 följande:

Hur får man veta vilka sjukhus som kommer ta bort och vilka som inte kommer göra det?

Jag vet inte., titta på nyheterna antar jag., men det är ju som sagt bara gävleborg som har tagit bort det nu och jag skulle gissa på att det inte hinner beslutas och tas bort någon annanstans innan våra små kommer.,  i sundsvall har man kostat på en maskin som renar lustgasen så det blir ofarlig för dem som jobbar som  jag fattade det så man får väl åka dit eller hoppas att flera län gör samma sak.,.
  • Fru HH

Vart hos barnmorskan idag och allt så fint ut, inga dåliga värden alls och upp 8kg i v. 26.
    Mått över magen: 24 cm
    Bebishjärta runt 132
    Åh vilken lycka det är att få höra sin knodds hjärta! BM fick sig en spark eller två också, min lilla ninja :)