Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Kom precis hem från en extremt bra konsert! Då höll man ju sig pigg utan problem men nu är jag så trött att jag håller på att gå sönder.
    Usch inatt vaknade jag av att jag hade så ont i magen att jag inte kunde sova, precis som när jag fick missfall sist. Men inget mer hände och jag tror själv att jag hade ont för att mage inte funkat som den ska sista tiden.

Tyvärr har jag väldigt ont nu oxå i tjejmagen så att säga. Nästan nere i bäckenet känns det som. Men jag planerar att inte oroa mig och ska försöka sova och se om det är bättre imorgon. Håll en tumme ni som kan att allt är bra! God natt!

• RocketQueen

Gickoch lade mig innan klockan var elva igår, somnade innan jag ens hann lägga huvudet på kudden, när klockan ringde klockan åtta kändes det som att jag precis somnat och jagär så trött att jag knappt kan andas! NÄR ska tröttheten minska? Bläää nu måste jag åka till jobbet igen..

• RocketQueen

Jag hade en sån kväll i lördags, för mig har det funkat med postafen mot illamåendet. Visserligen blir tröttheten värre men man kan ju iaf sköta sitt jobb. Testa det. Mitt tips är att börja ta tabletterna en ledig dag för man blir verkligen jääättetrött de första dagarna.

• RocketQueen

Jag tror mest att man vill gnälla av sig lite här eftersom man kanske vill hålla det hemligt ett tag till och då kan man inte berätta för folk i ens närhet hur man mår. Men egentligen tycker jag att det är lite mysigt att man verkligen känner att det händer nåt nytt i kroppen

• RocketQueen
    M karl skrev 2011-10-15 18:51:36 följande:
    Inget blod har kommit idag. Usch vad kan det ha varit igår? Det var ju färskt blod dessutom.

Sist när jag fick missfall fick jag mörkbruna flytningar ungefär den tidpunkten embryoet dog, men det fick jag reda på i efterhand.
    Jag har inte kontaktat sjukvården, för det kändes inte som ett fall för akuten och jag vet redan vad bm på telefon skulle säga. Att det är så tidigt mm. Funderar på om jag ska ringa och boka VUL till veckan eller om jag ska vänta tills min egen VUL tid.

Det finns ju inte mycket jag kan göra för att rädda det om det inte går bra. Jag är inte lika rädd längre, som jag var igår kväll. Jag önskar av hela mitt hjärta att inget gick fel igår.
    Jag vill inte säga för mycket nu men jag har för mig att jag har läst att det är det bruna blodet man ska akta sig för. När det är klarrött så är det oftast slemhinnor eller dyl. Som sagt jag minns inte vart jag har läst det men jag har för mig att jag har hittat infon nånstans... Så om det var färskt blod så  bådar det gott. Förutsatt att jag har fått för mig rätt då...
  • RocketQueen

Just idag är jag inte så förtjust i mig själv. Kom hem kl.7 imorse efter ett nattpass, vaknade 12.30 av att jag var så hungrig att jag var tvungen att gå upp! Så nu sitter jag här, trött men ute sömnig och om tre timmar måste jag åka till jobbet för ett tolvtimmars-pass igen.. Hur hungrig kan man bli egentligen?

• RocketQueen

Tröööööött! Och hungrig... Vaknade idag tre timmar innan väckarklockan ringde och var så hungrig att jag var tvungen att gå upp och äta. Sen var det bara att gå och lägga sig igen. Sorry, ville bara gnälla av mig lite...

• RocketQueen
    PetraK skrev 2011-10-22 16:30:45 följande:
    Skönt att jag inte är ensam. Jag har ett par hängsleskjorts, så dom och mammatightsen lever jag i nu, men det vore kul att kunna variera. Och jobbyxor vet jag inte hur jag ska göra med! Dom beställer ju chefen, större storlek lär inte funka då dom ändå måste hållas upp, och såna i mammastyle lär inte finnas. Har jag ett par andra fattar ju folk. Suck!
    Jag har samma problem, är så svullen att det enda som inte gör ont är mjukisar eller mammabyxor. Har köpt ett par mammajeans som jag älskar, de är så sköna! Men på jobbet är det värre. Har fått ett par byxor nu i större storlek men de är alldeles för stora och ser jättelöjliga ut. Samtidigt som de fortfarande spänner i midjan. Har beställt ett par egna byxor från HM som jag hoppas kunna ha på jobbet men det går ju inte innan jag vill berätta för  folk...
Svar på tråden BF juni 2012