Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

BF juni 2012

Jag är en av dom som blir helt zombiefierad av postafen. Det är inte värt att ta dom för mig. Visst, illamåendet blir bättre men inte tillräckligt bra för att det ska vara värt tröttheten. Jag kan knappt fungera som människa när jag tar dom men det verkar vara väldigt individuellt det där.

• RocketQueen

Hmmm... Man kanske skulle ta och testa såna där armband... Idag har varit en dålig dag. Först när jag vaknade var alla symptom som bortblåsta. Alltså verkligen alla. Sen sov jag en stund och nu har jag mått illa ända sen jag vaknade. Bläää... Aldrig är man nöjd...

• RocketQueen

Nu har jag varit på inskrivning. Fick en massa tider för precis allt möjligt så nu hoppas vi bara att allt går bra den här gången, svårt att släppa oron...
    Men bms uträkning stämde precis med fls så v.10 är jag i (9+3)

• RocketQueen
    tm78 skrev 2011-11-02 22:07:27 följande:
    Har varit på ultraljud idag, men det var ingen rolig upplevelse. Det fanns inget foster i livmodern, det satt i den ena äggledaren, så utomkvedshavandeskap alltså Gråter
    Imorgon ska jag opereras, och jag hoppas att de inte behöver ta bort hela äggledaren, men det är risk för det. Usch, är så ledsen Gråter

Lycka till vidare, alla ni andra.
    Åh vad tråkigt. Hoppas det går bra och de inte behöver plocka bort allt. Jag håller alla tummar! Har du haft ont innan eller kom det som överraskning?
  • RocketQueen
    tm78 skrev 2011-11-03 13:45:57 följande:
    Det var gulesäcken som satt i äggledaren enligt dagens läkarkontoll.
    Men jag vet ju inte vad jag ska lita på längre...
    Vi får väl hoppas att det var så som den senaste läkaren sa så du slipper opereras men man undrar ju vad de håller på med...
  • RocketQueen

Fast kub-testet gör man inte som ett vul. Det gör man som ett vanligt ul. Vi ska göra vårt om två veckor

• RocketQueen

Det är väl normalt att illamåendet försvinner i slutet av andra trimestern? Jag är i slutet av v.11 och mår sjukt illa till och från :-/
    När har du bf om du äri v.12?

• RocketQueen

Vad skönt att bli flyttad åt "rätt håll". Jag går in i v.12 i helgen och det känns så skönt, äntligen börjar det närma sig slutet av den första oroliga tiden. En och e halv vecka kvar till kub sen kan vi börja berätta

Svar på tråden BF juni 2012