Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

BF juni 2012

Enkla svarta "kostymbyxor" hittade inte dem på hemsidan nu, tänkte att jag skulle länka men de verkar vara slut. Hoppas att de sitter bra och ser ut ungefär som våra uniformsbyxor så att de funkar på jobbet. Har man bara bekväma kläder så får man vara hur tjock och svullen som helst

• RocketQueen
    EmeelieeA skrev 2011-10-22 19:09:55 följande:
    Jag har en fråga! Min kompis så idag att hon inte fick göra något ultraljud så man får bild med sig förs i v 18. Jag som hade tänkt få en ultraljuds bild kring jul och överraska svärmor med en bild i en julklapp!
    Det är det enda ultraljud man får automatiskt. Vill du ha något tidigare så är det antingen boka privat eller kub-test som gäller. Men kub-testet ska man göra av rätt anledningar, inte bara för att man vill se bebisen.
  • RocketQueen

Åh tzatziki! Det måste jag prova! Här äts det nästan bara special K Red berries och plommon. Men man vet liksom inte från dag till dag vad som kommer att funka utan man får testa sig fram.

• RocketQueen
    Polarlantis skrev 2011-10-23 09:09:20 följande:
    Det går ju bra att boka ett vul privat också, bara att ringa Glad
    Absolut kan man göra det, det jag pratade om var vilka UL man får automatiskt. Själv är jag lite skeptisk till det där med att boka in en massa privata vul. Kan inte låta bli att tro att det är rätt onödigt och kanske inte helt ofarligt... Det känns som att det borde finnas nån anledning till varför man inte få ren massa vul automatiskt... Äh, vad vet jag egentligen, men jag undviker det helst.
  • RocketQueen

Har också slutat dricka kaffe. Men bara för att det helt enkelt inte smakar bra längre. Jag som alltid älskat kaffe och kunnat dricka hur mycket som helst tycker nu att det smakar jättekonstigt, så det blir varm choklad för mig när det fikas.

• RocketQueen

Jag fryser också hela tiden. Brukar annars bara sova i trosor men nu är det pyamas med både långa byxor och tröja som gäller!

• RocketQueen

Samma här, mina jobbyxor är så obekväma att jag blir tokig men jag vill ju ute berätta på jobbet än! Så nu har jag vanliga byxor som är två storlekar för stora och ser löjlig ut istället.. Men jag har oxå köpt mammabyxor på hm. Två par stretchjeans och två par svarta byxor. Så nu ska jag väl klara mig ett tag

• RocketQueen

Längtar86: Jag förstår det, på mitt jobb har vi byxor som påminner mest om kostymbyxor så de sitter verkligen inte skönt. :-/ Men jag har köpt ett par svarta kostymmammabyxor som jag ska börja använda när det blir officiellt. Det är nog inte helt populärt på jobbet men eftersom de inte erbjuder mammakläder av någon konstig anledning (det är minst en i månaden som blir på smällen på det där bygget ) så fixar jag det själv.

• RocketQueen

Det har jag också tänkt på, vet faktiskt inte hur det är. Men jag har för mig att jag har hört att man kan lämna in kvittot och få tillbaka pengarna. Måste kolla upp det där...

• RocketQueen

Är i v.10 nu och mina symptom har gått upp och ner som en berg och dalbana. I vecka 6-8 mådde jag extremt dåligt. Kunde inte äta nånting förutom flingor, somnade så fort jag satt mig ner.  Sen i v.9 försvann allt utom de ömma brösten och nu har illamåendet kommit tillbaka igen. Men det går verkligen upp och ner, man vet aldrig när man vaknar vilken typ av dag det blir.

Svar på tråden BF juni 2012