Juni-barn
Grattis till bebisarna :D
Grattis till bebisarna :D
Jag är ju också kvar :/ BF+9 idag...
Fortfarande ingen bebis här... Var hos BM och fick ännu en hinnsvepning idag. Det hade inte hänt NÅT från förra veckan.. Öppen 1 cm med 3 cm livmodertapp kvar... Fick en tid för igångsättning på söndag om det inte hänt nåt innan dess...
Snart dags att gå och lägga sig för att välkomna häääärliga BF+10......
BF+10 idag och det börjar kännas som om min kropp inte vet vad den ska göra och att det därför kommer bli en igångsättning på söndag =( Jobbigt som fan är det! :/
Inte nog med att man har gått över tiden med 10 dagar. Nu ska man börja må illa igen också :( Har mått illa hela morgonen och för en liten stund sen var jag tvungen att springa till toaletten för att spy som en gris :( BEBIS KOM UUUUUUT! :/
Ni som önskar att ni var gravida igen.. vi kan byta ;)
Jahapp, då har man klampat in på BF+11 idag då... Det känns jäkligt surt men på söndag blir jag igångsatt iaf och det är ju faktiskt "bara" 4 dagar kvar dit :) Det jobbigaste just nu tycker jag är att folk inte förstår hur det känns att gå "över tiden". Alla tjatar om att "men det är ju baaaaara några dagar kvar"... Jo men de dagarna känns ju som en evighet! Igår kväll började jag känna molvärk på eftermiddagen och det var fantastiskt att känna hur det försvann och sen kom tillbaka efter en stund igen och jag hann ju självklart tänka flera gånger att NU är det på gång :D :D Men det försvann såklart och nu vaknade man lika utvilad som vanligt...
Ikväll har jag i alla fall bokat en middagsdate med min kära mor, så då finns det nåt att se fram emot iaf :P
Grattis till alla bebisar :) själv välkomnar jag BF+12 idag även om jag gärna bara vill dra täcket över huvudet och storlipa resten av dagen :( varför kommer inte bebisen om den nu varit färdigbakad sedan 37+0????
Skönt med alla positiva kommentarer om igångsättning :) Man känner ju sig typ "misslyckad som kvinna" när man inte ens kan föda sina egna barn spontant liksom =( Så känner jag vid mina ledsna perioder... Men det kommer jag säkert inte tänka efter igångsättningen. Bara det att man ju vill känna den där spänningen när vattnet går eller när man tror att värkarbetet har startat. Det känns som om man missar så mycket :/
Jag tror att jag har värkar :) de har kommit med ca 5 minuters mellanrum sedan ca kl 7 imorse :) det måste ju vara värkar :P de gör inte speciellt ont, de är mest irriterande :P men jag har tagit 2 Alvedon nu och när jag känner att de börjar göra mer ont så ska jag ta en varm dusch/bad så får vi se om det är på riktigt eller inte :P annars är det ju igångsättning imorgon kl 10 :D