Inlägg från: Emma Stark |Visa alla inlägg
  • Emma Stark

Juni-barn

Pluttan skrev 2012-06-18 16:22:36 följande:
    Tittar bara in lite snabbt.
    Ville bara tala om att den 15 juni klockan 21.11 föddes våran lilla flicka Isabella till världen.
    Uppdaterar lite senare i den andra tråden.
    Jösses detta har jag helt missat :O Stort grattis till lilltjejen :D :D :D 
  • Emma Stark
    emma78 skrev 2012-06-19 12:23:08 följande:
    Grattis till alla nya bebisar!! Har inte varit inne på ett par dagar,lilleman tar ju all tid:))Vilken är den "nya" tråden??Skulle gärna vilja hänga på i den:)
    Här har du juni-barnen :D
    www.familjeliv.se/Forum-11-446/m64915353.html
    Uddabus skrev 2012-06-19 12:30:44 följande:
    Är inne nu o vi tar nog hinnorna idag... Känns dö läskigt men vad hjälper det att vänta två dagar? 
    Ååå va spännande, nu håller vi alla tummar för att det blir bebis innan dagen är slut :D :D
  • Emma Stark
    AAEV skrev 2012-06-19 12:58:23 följande:
    Jag är kvar! BF 29 juni...
    Inatt och idag på morgonen har jag haft diarrén från helvetet (ni vet när man inte vet om man kissar eller bajsar).
    Så var det med de andra barnen innan förlossningen satte igång, men jag vågar inte hoppas! 
    oj oj va spännande :D
  • Emma Stark
    Förresten, får man ha sex fast man haft en blödning?
    Jag tror att enda gången man inte ska ha sex är när vattnet har gått för då är infektionsrisken stor. Men får du en blödning så är det väl från livmodertappen det blöder. Men jag är inte helt säker! :)
  • Emma Stark
    Stumpilumpan skrev 2012-06-19 18:17:19 följande:
    Vår älskade lilla Elise Anaya har kommit till världen ... Precis på dagen då jag skulle gå in i v 40

2012-06-08

Hjärta

Stort grattis till lilltjejen :D Ser fram emot en förlossningsberättelse i andra tråden :D :D :D
  • Emma Stark

Jahapp, BF+3 närmar sig sitt slut och det är bara att gå och lägga sig och välkomna BF+4 med öppna armar... NOT... jag är så less på detta nu känner jag. Folk tjatar på mig hela tiden också och tycker jag kan trycka ut ungen... inte så lätt :P

• Emma Stark

Åå lycka till HeavyD och MissFörstånd :D hoppas på många bebisar idag :D 20 är nog en bra dag att fylla år på :D här händer det inte mycket. Vaknade med ganska stark molvärk kl 5.45 och tänkte att YES nu är det på gång. Jag gick upp och kissade och efter det har det inte kommit nåt mer... Bara lite småmolande men det räknas knappast. Klarvaken blev jag iaf av förväntan, så det blir en lååååång dag idag :/ BF+4 idag...

• Emma Stark

ÄNTLIGEN uddabus :D en stor kille blev det som beräknat, var det därför det blev sugklocka eller drog det kanske ut på tiden? Stort grattis :D

• Emma Stark
    HeavyD skrev 2012-06-20 14:24:50 följande:
    Stort Grattis Uddabus - äntligen! :)

Själv spenderade vi natten och förmiddagen på förlossningen utan att få igång några värkar trots vattenavgång. Dock så gick bebisens huvud från rörligt till ruckbart/fixerat så då skickade de hem oss igen med en tid för igångsättning i morgon bitti om mina värkar inte startar till dess...
    Då blir det bebis imorgon :D :D
  • Emma Stark
    Lenis21 skrev 2012-06-20 16:38:08 följande:
    Nu ligger jag med min efterlängtade dotter på bröstet. Föddes 120620 kl. 00.50. 3415 g och 50 cm. Vill ni veta det sjuka??? Min första dotter vägde exakt 3415 g när hon föddes också. Allt har gått bra. Skriver min historia när jag har mera tid.

Grattis Uddabus till din pojk
    Stort grattis :D 
Svar på tråden Juni-barn