Inlägg från: Emma Stark |Visa alla inlägg
  • Emma Stark

Juni-barn

Stort grattis till alla som fått sina bebisar :D Idag är det BF för mig men det finns inget som talar för att bebis försöker hitta ut idag.... lika lugnt som vanligt...

• Emma Stark

Jag har också haft så vattniga flytningar flera gånger och det är inte ovanligt vad jag har förstått :)

• Emma Stark
    dontworrybehappy skrev 2012-06-17 10:23:30 följande:
    Hej TS och alla andra!

Vi fick en liten Noel den: 3/6-2012 (12dagar tidig) och vill prata vidare med föräldrar till Juni-2012 barn!

Har ni en "snacka vidare" tråd som man kan hoppa in i????
    Annars så startade en tråd för ett tag sen: "vi med skatter födda i Juni 2012" !!
    Hoppas på MER sällskap där med snack om bebis. Kramen
    Grattis till lille Noel :D Här är länken till fortsättningstråden www.familjeliv.se/Forum-11-446/m64915353.html
  • Emma Stark

Välkommen in till oss H Karin :) Det är många som inte haft några känningar alls och sen har det bara kommit som en blixt från klar himmel och bebis har kommit samma dag :) jag lever iaf på det hoppet ;)

• Emma Stark
    MissFörstånd skrev 2012-06-17 08:35:31 följande:
    Jaaa min molvärk bara försvann igårkväll så här blir det ingen bebis på länge. Det konstiga är att nu på bf+8 har jag liksom lite gett upp hoppet om att det faktiskt kommer att komma en bebis. Känns som att graviditeten går baklänges och att kroppen har ångrat sig. Någon mer som gått över som känner/känt så?!

Att jag kände något speciellt för 17e är nog bara att glömma.
    Ha! kunde lika gärna varit jag som skrev det :P Jag vet preciiiiiis hur det känns att ha en graviditet som går baklänges! BF+1 idag... 
  • Emma Stark
    Lucian Caesar skrev 2012-06-18 12:14:09 följande:
    Imorse kom lille Emilian till världen kl 07:50 3480 tung och 51 cm lång. Var en minst sagt dramatisk förlossning. Fick åka i ilfart in med ambulans då jag vaknade med blod precis överallt och när jag ställde mig upp så bara rann det ut mängder. Hann tänka mycket under färden in, har aldrig vart så orolig i hela mitt liv då jag inte visste hur han mådde el ens levde i vilket fall som helst så trodde läkarna att det var en VÄLDIGT kraftig teckenblödning och vi mår båda bra. Lite skakig och väldigt trött då jag bara sovit en timme sen igår morse zzzzz

Lycka till till alla er andra som fortfarande väntar
    Stort grattis till lillkillen :D Men fy va läbbigt asså! Jag hade ju dött om jag vaknade i den situationen :O Blev det vaginal förlossning iaf, eller blev det ett kejsarsnitt? 
  • Emma Stark

Barnmorskebesöket idag resulterade i en hinnsvepning som jag hade hoppats :D Jag behövde inte ens be om det utan det var hon själv som frågade om jag ville :D Jag var öppen 1 cm och var varken mogen eller omogen, så lite mitt emellan då :P Alltid bra att vara lagom ;) Barnmorskan blev i alla fall den första som fick känna barnets huvud och det var RIKTIG häftigt att höra henne säga att hon rörde vid vårt barn (alla hinnor var dock hela och fina) :O Galet och ofattbart :P

BF+2 idag

• Emma Stark
    fyrklöver81 skrev 2012-06-19 07:42:33 följande:
    hur många är vi kvar nu i junitråden som inte fått???

jag är beräknad 29/ 6

Jag är också  kvar. BF+3 idag... skönt med ett par soliga dagar framför oss nu iaf! :D
  • Emma Stark
    MissFörstånd skrev 2012-06-19 10:13:40 följande:
    HeavyD - jag vilar mest eller försöker boka in luncher med kompisar. Då behöver man bara sitta still iaf.
    Samma här. Det blir myyyycket vila för min del. Dator, TV och böcker är mina bästa vänner för tillfället :)
Svar på tråden Juni-barn