Juni-barn
Stort grattis till alla som fått sina bebisar :D Idag är det BF för mig men det finns inget som talar för att bebis försöker hitta ut idag.... lika lugnt som vanligt...
Stort grattis till alla som fått sina bebisar :D Idag är det BF för mig men det finns inget som talar för att bebis försöker hitta ut idag.... lika lugnt som vanligt...
Jag har också haft så vattniga flytningar flera gånger och det är inte ovanligt vad jag har förstått :)
Uddabus: Fick du en undersökning då? Du kanske har öppnat dig massor redan?
Välkommen in till oss H Karin :) Det är många som inte haft några känningar alls och sen har det bara kommit som en blixt från klar himmel och bebis har kommit samma dag :) jag lever iaf på det hoppet ;)
Barnmorskebesöket idag resulterade i en hinnsvepning som jag hade hoppats :D Jag behövde inte ens be om det utan det var hon själv som frågade om jag ville :D Jag var öppen 1 cm och var varken mogen eller omogen, så lite mitt emellan då :P Alltid bra att vara lagom ;) Barnmorskan blev i alla fall den första som fick känna barnets huvud och det var RIKTIG häftigt att höra henne säga att hon rörde vid vårt barn (alla hinnor var dock hela och fina) :O Galet och ofattbart :P
BF+2 idag