• PIO

Juni-barn

Kub testet idag gick bra :) kändes skönt att se den lilla bebisen igen efter de senaste dagarnas turbulens. Men deb verkar må så bra inne i magen. Sprattlade o snurrade runt :) o hjärtat slog fint oxå. Det va så skönt att få se att allt va bra :) va riktigt nervös innan. Så nu e de bara att fortsätta vila så den stannar kvar i typ 28 v till :)

• PIO

Ska nog med köpa hem kiwi o päron :) hoppas att magen funkar bättre då.
    Usch va de e tråkigt att bara ligga o vila. Kliar i fingrarna på mej :) idag är mannen ledig o sonen är hemma igen efter några nätter hos mormor. Underbart att familjen är samlad. Svärmor kommer om en stund o hjälper till att få upp gardiner. Är lite tomt utan :) skönt att de finns folk som är hjälpsamma när man själv inte får göra nått. Ha en underbar fredag nu tjejer! Ja ska mysa med min familj :) kram på er!

• PIO

Conda- å va tråkigt att höra. Hoppas att du får må bra o så endå.

Skruttens mamma- jag bor i karlskoga. Då bor vi inte så långt ifrån varandra :)

• PIO

Sweet life- ååå ja lider verkligen med dej. Fy vad hemskt att han inte vill ställa upp. Han har ju faktiskt varit med o skapat er lilla bebis. Kan inte råda dej till något utan du måste göra vad som känns bäst för dej. Det är endå du som får gå igenom allt. Vare sej de blir en abort lr en full gången graviditet! Kramar till dej!!!!!!!

• PIO

IdaElin- har oxå varit inne på iCandy fast för ett barn. Den är ju huuuuur snygg som helst. De tråkiga va bara att ja vill ha en svart o den finns inte i svart. Deras "svarta" som heter black jack lr va de va den är mer brun lr typ solblekt svart. Gillade inte alls den färgen. Sen va den inte så bra om man skulle ha ståbräda till o det måste vi ha. Så den blir de inte. Är inne på buggan nu men vi får se. När vi fick sonen för 5 år sen då visste ja exakt vilken vagn jag ville ha men nu är det jätte svårt. Tur att det är ett tag kvar :) men de e kul att kolla runt lite.

• PIO

Hjäälp!!! Snubblade här hemma nyss o for på ändan. Tog visserligen emot mej med händerna o fick inte ont men blir så orolig för bebis som fick sej en åktur i magen. Kan de va farligt för bebisen?? Herregud ja som ska vila o ta det lugnt, skulle gå till sängen o lyckas snubbla på mattan i hallen. Herregud! Min man bara skrek. NEJ!! Han tror nog att de e kört för vår lilla bebis. Vilken avslutning av kvällen.

• PIO

Ååå skönt att höra att de inte är så farligt att ramla. Man blir ju lite nervös :) den här tråden e sååååå bra!! Är så skönt att man kan fråga precis vadsomhelst :)

• PIO

Jag har länge viljat ha en bugaboo cameleon men har nu kollat lite o fastna lite för brio sing. Är de någon som har erfarenhet av just den vagnen? Vi har en brio till sonen men det är en sulky med två små sväng hjul i fram i den har vi varit nöjda med. Är lite orolig att brio sing är stor o klumpig. Jag är inte så stor så ja vill inte att de ska se ut som att vagnen e ute o går med mej lixom. Hahaha! På bild ser de snygga o behändiga ut iaf :) hur ytligt de än låter så e de viktigt för mej att vagnen är snygg

• PIO

Lillalyckan- ååå har ni köpt vagn nu :) ja e så sugen på att köpa en vagn ja me, blir nog ingen cameleon iaf då ja tycker de är allt för dyra även de beg. Kollar på en brio sing lr en cresent diva. Meeeen ja kan ju inte bestämma mej :) brio är ju ett bra märke men är rädd att den vagnen blir klumpig. Vi kommer köpa begagnat då vi verkligen inte har behov att köpa nytt. Finns så fina vagnar till bra pris på blocket. Frågan är ju bara nu: brio sing lr cresent diva????

Svar på tråden Juni-barn