• PIO

Juni-barn

Snart dags för inskrivning :) ska försöka få i mej lite frukost nu. Blä inge sugen alls men lika bra så ja inte mår så illa. Ha dn bra dag alla gravida :)

• PIO

Inskrivningen idag gick bara bra. Glömde berätta om att ja ibland har ont i ryggen. Men men. Berättade oxå att ja mår väldigt illa då sa hon att de är ca 30 procent av de gravida som lider av illamående. Då tror ja att alla dom 30% finns i den här tråden. Haha. Fick lämna några blodprov, hade lågt blodtryck så då fick ja veta varför ja är så yr.. Hoppas det går upp lite snart. Bm sa att de är ganska vanligt att man har lågt blodtryck de här första veckorna men att det brukar bli bättre. Är väldigt nöjd med min bm. Hon verkar toppen! Ska inte träffa henne förens v 24 men hon ska skicka remiss till specmvc så ja kommer få gå där oxå o hon trodde att ja ganska snart skulle bli kallad dit. Då är de bara att hoppas att allt ser bra ut på kuben. Är skit nervös för den. Ville egentligen inte göra kub testet men min man ville att vi skulle göra den. Vi har en son med en cp skada och min man är väldigt orolig att få ett till handikappat barn. Även om man gör kub testet så kan man ju få ett barn med andra handikapp, men då kanske vi kan utesluta kromosom fel iaf. Ååå blir nervös när ja tänker på det. Får hoppas att det kommer gå bra, är ju 2 v kvar.

• PIO

Jaa usch va man är orolig för allt. Vill bara njuta men kan inte rå för min oro. Men man kan ju inte göra så mycket endå. De e bara o hoppas på att allt ser bra ut :)

• PIO

Hej brudar. Ja mår helt ok idag. Än så länge. Hihi. Va uppe tidigt för första gången på flera veckor. Annars har ja mått så illa så ja legat i sängen framåt tio tiden. Kändes skönt att komma upp i vanlig ordning :) nu e. Ja döööds hungrig! Blir att äta brunch. ;)

• PIO

Wohoo nu ska vi åka o få nyckeln till nya huset!! Ååå ja är så glad!! Nytt hus o bebis i magen :)

• PIO

Går in i v 12 idag. De e så skönt att den första trimestern snart e över. Har inte mått så illa de senaste dagarna. Lite idag när ja vakna men inte så farligt :)
    Renoveringen i huset är i full gång. Det är så kul o va med o se hur fint de kommer bli :) lite nya tapeter o färg så är det som nytt. Så de e väldigt skönt att illamåendet nästan är helt borta. Fast ja känner fortfarande av tröttheten. Så fort man anstränger sej lite så är ja jätte trött dagen efter. Men men bara att bita ihop :)

• PIO

Fick tid till rul idag :) 9 januari. Känns dock som en eeeevighet tills dess. Men den som väntar på nått gått :)

Nangijala- hur går det för dej?? Håller tummarna att allt går bra!!

• PIO

Skrev på för huset igår så nu e det vårt!! Flytten bär av till helgen. Känns underbart!
    Ligger i sängen nu o e dödstrött. Vill bara sova idag! Men men. En vecka kvar till kuben. Usch e så nervös. Fick höra av en kompis igår att hennes kompis gjorde kuben igår o så fanns de inget hjärtljud! Hjälp!!! Gissa om ja blev mer nervös!!!

• PIO

Här blir alla erbjudna att göra kub. Så vi har valt att göra det.

• PIO

Det är så många som längtar till kub för att få se den lilla. Jag är skiiit nervös inför kub. Är livrädd att de ska se att något är fel. Hade helst sluppit den men min man vill verkligen att vi ska göra den då han är jätte orolig för att få ett handikappat barn. Så han vill ta reda på så mycket som är möjligt för att få veta att bebisen är frisk. Sen såklart kan man ju aldrig va 100% säker men då kanske han kan slappna av lite om de visar bra resultat. Ska iväg imorgon o ta blodprov o sen nästa onsdag är ultraljudet. Usch blir så nervös!!!!

Svar på tråden Juni-barn