• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • 84Maria

Grattis fyrklöver81 {#emotions_dlg.flower}

AAEV är det du och jag kvari tråden som väntar bara? Här är det lugna gatan bortsätt att man är fången i sitt hem eftersom det sätter sig i kläm så fort jag går utanför dörren. Det positiva är väl att man max får gå en vecka till nu bara. Gubben min har nu semester så nu får hen gärna komma.

• AAEV
    84Maria skrev 2012-07-06 09:53:14 följande:
    Grattis fyrklöver81 {#emotions_dlg.flower}

AAEV är det du och jag kvari tråden som väntar bara? Här är det lugna gatan bortsätt att man är fången i sitt hem eftersom det sätter sig i kläm så fort jag går utanför dörren. Det positiva är väl att man max får gå en vecka till nu bara. Gubben min har nu semester så nu får hen gärna komma.
    Jag har tippat på imorgon, ända sen plusset faktiskt! (det är min systers födelsedag till råga på allt) Men vi får väl se, precis som du har jag ställt mig in på att det max är nån vecka kvar! Och en vecka är ju inte såå lång tid även om det känns så nu :)
    Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • Lenis21

Grattis fyrklöver och ni som är kvar får kämpa på så har ni snart era bebisar hos er.

• ooLunaoo

Grattis till nya bebisarna. :)

AAEV och 84Maria: Jag är också kvar, tyvärr. BF + 10 idag. Och här får man gå över 3 veckor, så 17 blir det igångsättning om inget hänt innan dess. Det är ju en hel evighet kvar..

Får hoppas att våra små behagar titta ut snart också.   

Har ni förvärkar eller känner av att det är nära på något sätt?  

• 84Maria

Igår hade jag värkar så vi tog entur tillförlossningen där dom sa att jag bara var öppen en cm och att omföderskor kan vara det hela tiden så jag fick välja om jag skulle stanna kvar och gå runt ett tag eller åka hem med tabletter så jag kunde sova. Jag valde att åka hem och sova. Idag har jag träningsvärk i magen och bara någon enstaka värk. Och jag är skakig i hela kroppen.