• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Uddabus

Fram till 42+6 får man gå till här nere. O sen har det med art göra hyr bebisen mår osv... Man kollar Ctg,fostervatten. Blodflödet i navelsträngen o moderkakan...

• Bumman79
    Uddabus skrev 2012-06-29 22:58:46 följande:
    Tänk att dem lät mig gå över 19 dagar
    Fy f*n alltså...dag 13 för mig imorrn..
  • LillaGrynet

Uddabus: Kollar man inte tillväxten då? Tycker ju att dem borde satt igång dig tidigare isåfall.. Men nu fixa du ju galant att föda fram honom utan en enda skråma.. D är inte illa:)

• Uddabus

Jo man tycker ju det men inte i mitt fall konstigt nog... Dem visste ju att han låg på minst +21% i v 34 alltså redan då vägde han 2800gr...

• Emma Stark

Jag tror att jag har värkar :) de har kommit med ca 5 minuters mellanrum sedan ca kl 7 imorse :) det måste ju vara värkar :P de gör inte speciellt ont, de är mest irriterande :P men jag har tagit 2 Alvedon nu och när jag känner att de börjar göra mer ont så ska jag ta en varm dusch/bad så får vi se om det är på riktigt eller inte :P annars är det ju igångsättning imorgon kl 10 :D

• Sweet life

Nu är han här, eller ja... Han kom 03.24 i torsdags men först nu har jag haft möjlighet att skriva här!

Älskade lilla Simon 3020g och 50cm!

Har skrivit en låååång förlossningsberättelse som jag lägger in i andra tråden!