• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Baby1112

Har för mig att Liam ligger som typ sjunde populäraste namnet 2011... Så lite poppis är det! :)

• snuppis

när alla fått sina bebisar får vi göra en fortsättningstråd tycker jag =) 

Grattis alla nya mammor!  

• Sweet life
    snuppis skrev 2012-07-14 11:53:45 följande:
    när alla fått sina bebisar får vi göra en fortsättningstråd tycker jag =) 

Grattis alla nya mammor!  
    Det finns ju redan en...
  • snuppis
    Sweet life skrev 2012-07-14 12:07:04 följande:
    Det finns ju redan en...
    jaha sega jag =)  vart då? 
  • 84Maria

Grattis AAEV

Det var Liams pappa som fick välja namn. Vi gjorde det enkelt för oss där. Om det blev en tjej så skulle jag välja namn och kille så skulle pappa få välja. 

• Havsjungfrun

Grattis till de allra sista "juni"-bebisarna!!! Alla våra små tittade ut under en lång period och har skapat mycket spänning och frustration Hjärta men nu är de tillslut här!

• Elvis Mamma

Stort Grattis till alla våra "juni" bebisar! Tänk nu har alla kommit Tyckte nyss vi plussade

• Ensortsmamma

Häftigt att alla är här nu , tänk de trodde man inte i oktober att vi nu skulle sitta här och prata mat, magar, utveckling , sömn , sexliv och bajs ;)
    Stort grattis och bra kämpat alla mammor !

• Bumman79
    RocketQueen skrev 2012-07-14 16:18:20 följande:
    Åh vad häftigt! Alla har kommit
  • MarieG81

Härligt att alla bebisarna har kommit!

• PIO

Hihi tänk att alla har fått sin bebis nu :) roligt att vi följts åt. Ja har inte varit inne o skrivit på ett tag men jag har varit inne o läst :) såg nu att ni startat en fortsättningstråd då ska ja favorita den :) hoppas att de går bra med allas bebisar :)