• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Annelie81

84maria och AAEV- antar att ni föder barn nu...det var ett tag sen ni var inne ;) håller tummarna!!

• AAEV

Nope, bf+11 idag! Har fått tid för igångsättning på fredag om det inte satt igång innan dess, känns skönt att veta att det finns ett slut :)

• 84Maria

Nu har äntligen lilla Liam kommit. Han tittade ut den 10/7 och vägde 3980 och var 52 lång..

Grattis Nangijala:)

• Lucian Caesar

Grattis 84maria till lilla Liam

Hur går det för dig AAEV? Har du fått ännu el blir du igångsatt imorgon? Lycka till isf

• AAEV

Jag är kvar! Fått tid 10,30 imorgon för kontroll, har haft lite värkar idag men det drar inte igång ordentligt :/

• Sommarblommor

Lycka till AAEV imorgon!

Då är vi tre som har fått en Liam. Inte viste jag att det var så vanligt?!

Två söner, födda 0908 och 1206
  • Sommarblommor

Lycka till AAEV imorgon!

• Sommarblommor

Lycka till AAEV imorgon!

• LillSnurr82

Grattis Maria:) och lycka till i dag AAEV