• PIO

Juni-barn

Stjärnfrukt- hahahaha ja tror ja skrattar ihjäl mej!! Ne så sugen e man ju inte på det just nu när man mår illa. Hahaha de va ett roligt inlägg.

• PIO

Vi gjorde vul för vi fått hjälp från fertilitetsenheten. Då fick vi erbjudande att göra ett vul för att se om de va fler än en bebis och för att se så det såg bra ut. De va en bebis o allt såg bra ut. Hade vi inte fått hjälp från fert. Hade vi inte gjort nått vul.

• PIO

Idag mår ja helt okej. Är hungrig som bara den. Känns som att ja inte ätit på flera dagar... Vilket stämmer ganska bra. Har mått så illa de sista dagarna. Har knappt fått behålla den lilla maten man ätit. Men idag mår ja inte alls så illa. O de e skönt! Då njuter ja. Hihi. Måste hålla me den som tipsade om piggelin. Ojoj det funkar för mej. När ja börjar må illa hämtar ja en piggelin ur frysen o mår lite bättre en stund :) de har gått åt en hel del piggelin här denna vecka. Jag tycker oxå om att gå in o läsa i forumet. Att dela tankar, oro, sorg o glädje med er andra. Oxå att få läsa om att man inte är ensam om att må dåligt. Hur mycket man än har längtat efter att bli gravid så är det verkligen inget skoj att må dåligt. Ja sa till min man innan ja blev gravid att ja mår gärna illa i 40 veckor bara ja får bli gravid, haha de tar ja tillbaka! Har mått illa i drygt 3 veckor o nu tycker ja att det räcker ;) ha en mysig lördag! Kram på er!! Och stor kram till er som fått dåliga besked! Lider verkligen med er. Kram kram

• PIO

Jag får oxå använda trosskydd hela tiden. Usch idag e en skit dag. Har spytt flera ggr. Frossar i piggelin! Är så trött så ja knappt orkar stå. Så fort ja reser mej så får ja hjärtklappning o blir illamående o matt. Bara att rusa till toan. Man försöker va positiv men vissa dagar är de inte lätt. Usch låter som världens klagkärring idag. V 9+1 känns härligt att det går framåt :)

• PIO

Pinkflower880- ja känner precis som dej! Hade kunnat varit ja som skrev det inlägget. Vi får hoppas att det vänder snart :)

• PIO

Dancia- många många styrkekramar till dej o din familj. Hoppas verkligen att din man blir bra snart!!

• PIO

Ååå pasta sallad lät mumsigt! Undra om man ska ta o fråga mannen om han vill göra en åt oss :) hihi mannen som får fixa maten för tillfället. Ja kan knappt va i köket runt alla dofter. Urk!

• PIO

Ne!!! Fy va jag blir förbannad när jag läser om er vars karlar säger att ni ska göra abort. Fan har dom inte själva vart me o gjort de små liven??!!! Jädra karlar. Även om det är en olyckshändelse så vet väl alla vad som kan hända när man har sex. Stå på er tjejer!!! Usch ja hade sagt till min att antingen är du en man o står vid min sida annars kan du dra nu!!! Blir bara så arg när ja läser. Kram på er och hoppas att det löser sej!

• PIO

Jisses amalia! Har knappt sovit inatt. O när ja väl somnat kommer vår 5 åring in o lägger sej mellan oss. Blir trångt som fasen men ja lyckas tillslut somna om. Vaknar strax efter tre igen av att sonen kissat i sängen. Gaah upp o byta lakan, duscha av sonen o sen ett nytt försök att sova. Men nej! Sonen vägrar utan är vaken tills pappas klocka ringer o dom har nyss åkt till dagis o jobb. Här ligger jag... Illamående som f----n o då spyr hunden! Bläää!!! Herregud när ska detta ta slut. Hahahaha nu ska ja försöka sova en stund sen kl 11 idag ska vi iväg på info samtal om kuben. Hoppas att ni andra vaknar pigga o glada idag :)

Svar på tråden Juni-barn