• PIO

Juni-barn

Jag har fått dille på vatten!! Vanligt kranvatten. Åååå de e så gott :) annars brukar ja inte dricka så mycket vatten men nu måste ja ha med det vart ja än går. Haha! Julmust är oxå riktigt mumsigt. Annars är de mycket salt o surt som gäller.

• PIO

Lillalyckan: hoppas verkligen inte att det är missfall på!!! Håller tummarna för att allt ska gå bra. Usch denna jobbiga oro som aldrig försvinner. Så fort man andas ut så dyker det upp nått o man blir orolig igen.

• PIO

Shit va trött ja är!! Har varit o shoppat lite idag o det tog alla krafterna. Haha. Blev två par skor o en ny säng :) ett tips till er andra om era män tycker att ni slösar pengar på skor. Stod nämnligen i en gavidapp ja har att det är bra att investera i ett par bra o sköna skor :) min man tyckte inte att ja skulle köpa nya skor så läste jag va som stod i appen o då fick ja köpa två par. Hahaha. God natt på er!!

• PIO

Här blir det inskrivnig på onsdag. Ska bli roligt :) bokade tid för kub idag. Så om två veckor ska vi höra kub, då är ja i v 12+3. Ååå va ja längtar nu till magen börjat växa. Visst ja ser redan gravid ut men ja känner mej mest som att ja bara tjockat till mej. Vill att den riktiga kulan ska börja synas :) idag mår ja ganska ok. Har packat för fullt inför flytten :) har dock haft ont på ena sidan av ryggen i några dagar. Ganska långt ner. Nästan nere vid rumpan. Ni som haft/har foglossning kan de vara det? Har ju inte haft det så vet ej hur det känns lr om det är för tidigt för att få det.

• PIO

Polarlantis: jepp ja medelar så fort ja varit där o pratat me bm.

Tänk vilken väntan det är att vara gravid. Man väntar på vul, inskrivning, kub, ul, att få mage, att känna sparkar, Förlossning!! Haha man är så ivrig vill göra allt på en gång. Ja kanske inte förlossningen. Den bävar ja för. Har ingen aning hur min bebis ska få ta sej ut. Haha

• PIO

Vår son var inte planerat utan han bara blev :) Med pyret i magen nu tog det 3 år och 3 månader. Så det är ett efterlängtat syskon :)

• PIO

kanske ska tillägga att jag ätit pergotime de 3 sista månaderna så det blev tredje gången gillt med pergotime :)

• PIO
    True love skrev 2011-11-15 18:43:43 följande:
    Kanske lite sent att hoppa in en tråd? Men gör ett försök, hade för mig att jag redan skrivit i tråden vid ett tidigare tillfälle men då tråden inte fanns sparad bland mina favoriter så kanske det bara var inbillning ;) Är i vecka 12 och lillasyster/lillebror är beräknad till den 2 juni :) Vi har en dotter på 5 år som längtar efter att bli storasyster :)
    Grattis och välkommen!
    åå vad roligt med ett syskon Glad vår son är oxå 5 år så han är så glad över att få bli storebror.
    V 12 vad skönt då har väl den största oron för missfall släppt.
  • PIO

True love- jag är i v 11. Så snart har ja med nått den magiska gränsen :)
    Japp det här blir andra barnet. Är så spännande. Känns som att ja är mer närvarande den här gången då det är så planerat!

• PIO

Ne nu ska ja äta en banan sen kolla dhw sen e de dags att sova. Imorgon kl 11 är de dags för inskrivning på mvc. Ska bli kul!

Svar på tråden Juni-barn