Juni-barn
Emma ! Jag har en Alexander och just oliver å William va på tapeten när vi fick Mathias :) annars är Elliot jätte fint Viktor Elias ?? Men Jack är annars ett urfint namn. Hade vi fått en pojk hade det blitt en Dante :)
Emma ! Jag har en Alexander och just oliver å William va på tapeten när vi fick Mathias :) annars är Elliot jätte fint Viktor Elias ?? Men Jack är annars ett urfint namn. Hade vi fått en pojk hade det blitt en Dante :)
Bullbak här på morgonen :) Alex ska ha 8 års kalas phu,,, skönt att det är skapligt väder så alla grabbar kan vara ute
Här är en till som hejjar :)
Fast när man är på förlossningen så vill dom ju att man rör på sig å inye ligger stilla
Ja jag läste inte så noga :)
Whiii idag är det dags för tul =)
Shit det är bara 11 dagar kvar tills flytten å nu när det är sååå fint väder vill jag bara passa på att sitta ute på tomten juh .
dags att väcka mina prinsar .
Hej tjejer !! Vi har varit på tul idag å å va mysigt det va. Det va ingen tvekan om att det blir en litet Lee :) hon vägde ca 2200 å han trodde det skulle bli en bäbis som vägde straxt under 3 kilo vilken är jätte pluttigt för mig :) hon hade jätte mycke hår å hade lagt sig neråt. Hon ville inte visa upp sig så han hade jätte svårt att ta bild vilket slutade m att han gav oss 4 3 d bilder istället.
å h så spännande en slempropp och en ev vattenläcka så här på morgon kvisten , spänningen stiger det är inte klokt tjejer vi har snart små bebbar att gosa me =)
Kännslan av att bli 4 barns mamma börjar göra sig påmind och det är verkligen rätt häftigt .
Idag är det röjjning nummer två av garaget ska se till så att allt är tipp topp där innne å färdigt att bäras ut i flyttbil nu är det bara 10 dagar kvar till flytt och 35 dagar kvar till bebis =)
Fast jag tror inte den återbildar sig när den går sent , därimot behöver det tyvärr inte alltid betyda något att den släppt
Men fan tjejer ahhhh va spännande en hel drös bebbar som ploppar ut ju =)
Jag kommer vara själv i tråden juh haha...
Idag åker min man till Åre å jag ska vara själv till söndag vilket jag som sagt för bävar för men men vi va å köpte en pool till grabbarna i går å jag tänker släpa ut sacko säcken å sen inte röra mig ur fläcken =)
Jag har en klassmamma i sonens klass som har sagt att jag kan ringa henne om nått skulle hända vilket känns tryggt.
Shit nu är det prick en vecka kvar till flytten och 4 veckor kvar till bebbe =)