• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • bejbisen

Zirap: Jag hade mannen på mitt ul när ja väntade första barnet. Idag fick jag dock en kvinnlig.
    Allt såg bra ut och BF är enligt sista mensen, inte de 4 dagar ja blev flyttad vid mitt tidiga ul.
    Kan nån ändra min plats i BF-listan? Kan inte göra de via min iPad tror ja. Nya BF är 30/5. Och det är tredje barnet

• nyfiiken
    Bejbisen: Hoppas det blev rätt nu, har nu lagt in både dig och mig!

BF-LISTA!

Mars: 
    21 Mars - sunshined, andra barnet 

April: 
    27 April- Eliin87

Maj:   
    1 Maj - Cinan, andra barnet 
    10 Maj- Tuffs80
    28 Maj - marieotyra, andra barnet
    30 Maj  - bejbisen, tredje barnet 
    31 Maj - Zirap, andra barnet

Juni: 
    1 Juni  - Janiiique, andra barnet.
    10 Juni - AgnesGN, första barnet 
    11 Juni - hillee, första barnet
    21 Juni - Nyfiiken, första barnet

Juli: 
    9 Juli - sleepingangels, första barnet
  • Vår tur nu

Det finns minst två män som gör UL på NUS, en äldre (kanske 55-60 år) och en yngre (ca 30-35 år). Tycker båda två var väldigt trevliga och duktiga (och det även fast den ena var läkare nr två att fastställa missfall och den andra ULade för att kolla att inga rester fanns kvar efter att bäbisen kommit ut, så de hade ju oddsen emot sig...)

• hillee

marieotyra- Okej, man kanske ska börja ge sig in i den djungeln också :P  har hört bra om både trygghansa och länsförsäkringar. men får se vad de blir i slutändan :)

Alltså jag är nu i v.17+1 nu, och är helt hundra på att jag kände sparkar igår...som även sambon kände utanpå magen. Kan man känna sånt så tidigt? Å de var inte gaser, detta kändes så häftigt! som att nån pickade mig i nedre delen av magen....Jag blev så lycklig att jag vart aldelles tårögd!
    Känner även detta pickande i skrivande stund! :) 

• Tuffs80
    micksaan skrev 2012-01-03 22:25:01 följande:
    Vi hade den lite äldre iaf, go gubbe.  
    Vi med väldigt trevlig och bra
Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012