Dagis ger mitt barn VITLÖK...
Jag spyr nästan när barnet kommer hem. Sova i samma rum går ju fasiken inte. Man ger inte barn vitlök i någon form. Kan ju vara allergiska. Ska kräva lökfri kost till mitt barn, går det?
Jag spyr nästan när barnet kommer hem. Sova i samma rum går ju fasiken inte. Man ger inte barn vitlök i någon form. Kan ju vara allergiska. Ska kräva lökfri kost till mitt barn, går det?
Empatilös? På vilket sätt är jag det? För att jag inte tycker synd om dig för att du inte tycker om vitlöksdoft?
Förklara gärna !
Du TS. Det går inte att ta Dig på allvar. Du startar en tråd men blir helt galen och bråkat kasta skit omkring dig för att folk inte håller med. Finns det ingenstans på vägen som du börjar fundera på om du inte är ute och cyklar? Jag menar dem allra flera i tråden håller inte med dig. Kan det inte få dig att tänka om lite ?
Varför startade du tråden?
Ojsanoj: ja jag måste nog tänka om lite... Det här med vitlök är ju livsviktigt ;) ;)
:)
TS: är man är allergisk är det en sak. Men det är ju inte sitt barn. Så nej jag kommer aldrig att förstå hur du resonerar. Det är ditt problem. Inte sitt barns. Ska du skjuta över alla din problem på ditt barn ?
Äh jag ödslar inte mer tid på dig. Tycker vara att det är lite tragiskt. Du gör som du vill men läs genom tråden en gång till så kanske du får lite rätsida på det.
Haha .. blir så upprörd att jag inte ens kan stava.
Sanslöst otroligt att du ens orkar forstätta..... sen äter dom ju knappast vitlök varje dag heller så ge dig nu,för på ett dagis så överdoserar dom nog knappast heller med vitlöken så du övereagerar nåt så otroligt...