• apsolut

Brukar du gå ut i mjukisbyxor?

Jag har varit ute rätt mycket under helgen och förvånades över hur många som faktiskt vistas utomhus i mjukisbyxor. 

Detta sågs bla:

I stan På stationen På restaurangen på tåget Vi vistades i lite olika städer och detta fenomenet gick att se på alla ställe.

Så..

Omröstningsfrågan:

Brukar du gå ut i mjukisbyxor?

----

Om ja... använder du de obehindrat, oavsett var du ska, när du är ute?
    Om ja.. Varför?
    Om nej. Använder du mjuksibyxor hemma? 
    Om nej. Vad tycker du om att se detta mode när du är ute? 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du gå ut i mjukisbyxor?
  • vivi85

Japp, går ut i mjukisbyxor. Typ till affären dagis osv. Skiter i vad folk tycker om det.. Jag älskar mjukisbyxor.. ;)

• Pimpinellan

Ut i trädgården.-ja. Ut f.ö-nej absolut inte! Mjukisbyxor är inte anständigt att ta på sig,det har man hemmavid. Det är ju knappt ett klädplagg,det är nåt man hasar runt i typ. Skönt ja,men icke snyggt.

• Josebosse

Äger inte ens ett par mjukisbyxor.

Förstår inte dom som säger att dom måste byta till mjukisar när dom kommer hem... För f-n köp bekvämare jens då!
    Tycker det är otroligt puckat att gå omkring i något som tydligen är så obekvämt så man måste byta så fort man kommer innanför dörren...Förvånad

• bananflugekärlek
    Josebosse skrev 2011-10-10 14:51:36 följande:
    Förstår inte dom som säger att dom måste byta till mjukisar när dom kommer hem... För f-n köp bekvämare jens då!
    Tycker det är otroligt puckat att gå omkring i något som tydligen är så obekvämt så man måste byta så fort man kommer innanför dörren...Förvånad
    Just därför går jag nästan dagligen i mjukisbyxor. För att gå runt i andra kläder för att sätta upp en fasad för andra är rent ut korkat, enligt mig.
  • Jenn86

Röstade nej.
       Ja, jag använder mjukisbyxr hemma.
       Jag tycker att det ser fruktansvärt "white trash" ut att gå ut i mjukisbyxor. Till brevlådan och tillbaka förstår jag det, men inte längre än så.

• Marmacita

ja...beroende på vart jag ska kan jag ha oliks mjukisr däremot. tycker det skönt med mjuisar o man slipper bry sig så mycket men om jag ska till några jag inte känner direkt så tar jag jeans oftast...

• brünnhilde
    Josebosse skrev 2011-10-10 14:51:36 följande:
    Äger inte ens ett par mjukisbyxor.

För oss som tycker att alla kläder är obekväma och helst springer omkring i underkläder hemma då? .
Svar på tråden Brukar du gå ut i mjukisbyxor?