• Minönskan

Pergotime. Nu kör vi igen!

Startar här en ny tråd.

Idag började jag på min andra Pergotimebehandling. ( den första var en enkeldos och det blidde ingen äl)
    Nu kör vi gasen i botten med min första dubbeldos!

Hänger ni med ni som är i samma fas? Du som precis nyligen har startat eller ska starta inom närmsta dagarna?

• Svar på tråden Pergotime. Nu kör vi igen!
  • prinsessan84

Jag ska spola äggledarna denna månad och påbörja enkelkur m pergo. Är på dag 2 så börjar äta på söndag!!! Är det första barnet?

• prinsessan84

Läste din blogg, oj vad jag känner igen mig!!!

• minaz

Min läkare sa att jag ska börja på dag 2 med pergotime...
    Jag är så nervös, så fruktansvärt nervös, 1 mens cykel där i mellan... Jag kommer längta ihjäl mig nu efter nästa mens.

• hontaas

Hej
    Jag inväntar min mens som jag hoppas kommer senast i morgon, sen är det en ny trippel kur pergo på 4 dagen.
    Har tyvär inte fått äl de första gångerna

• prinsessan84

Jag är på tredje pergotime tabletten nu, spolar äggledarna imorgon.

Hur går det för dig?

• Minönskan

Jag har ätit dubbelkur. Har precis varit på KK. Jag har förstorade äggstockar och flera äggblåsor som är över 3 cm. Så jag har blivit överstimulerad kan man säga.

Hur mår du av tabletterna? Biverkningar?

Lycka till med spolningen imorgon! Håller tummarna för bra svar!

• prinsessan84

Nej vad trist! Blir de sexförbud nu då? Vad är sagt om nästa kur?
    Jag mår faktiskt ok, lite känslig dock. Grinar för minsta lilla. Är ju dock bara enkelkur, har ätit det förut och då ägglossat så jag hoppas de funkar nu med! Har du spolat?

• Minönskan

Japp sexförbud. Jag ska träffa min ord. läkare på måndag. Men troligtvis blir dwt antungen uppehåll ngn månad o sen mindre dos. Jag spolade äggledarna i september. Hoppas du får fina ägglossningar nu igen :)

• prinsessan84

Jag håller tummarna! Måste fråga, hur ont gjorde det på dig?

Svar på tråden Pergotime. Nu kör vi igen!