• Minönskan

Pergotime. Nu kör vi igen!

Startar här en ny tråd.

Idag började jag på min andra Pergotimebehandling. ( den första var en enkeldos och det blidde ingen äl)
    Nu kör vi gasen i botten med min första dubbeldos!

Hänger ni med ni som är i samma fas? Du som precis nyligen har startat eller ska starta inom närmsta dagarna?

• Svar på tråden Pergotime. Nu kör vi igen!
  • Irme
    minaz skrev 2011-12-05 22:38:07 följande:
    Nu tappar jag genast hoppet   =( 
    Tror inte det kommer fungera för jag hade endast ett moget ägg!
    Förlåt, var inte meningen att göra så att du tappar hoppet! 
    Det behöver ju inte alls gå lika dåligt för dig som för mig! Jag håller tummarna att det funkar för dig iaf :) 
  • minaz
    Irme skrev 2011-12-06 00:13:15 följande:
    Förlåt, var inte meningen att göra så att du tappar hoppet! 
    Det behöver ju inte alls gå lika dåligt för dig som för mig! Jag håller tummarna att det funkar för dig iaf :) 
    Nej  ingen fara men jag har sån fruktansvärt negativ inställning till att det här skulle fungera.
    Den 20 December vet jag om det här har fungerat....
  • Lovva

Minaz - inte ge upp hoppet!! Du behöver ju bara ett befruktat ägg, och varje gång du har ett moget ägg/äggblåsa finns chansen att det blir just den gången du lyckas. :) Pepp-kram!!

• Lovva

Jag läste någonstans att det ska gå minst 30 dagar mellan kurerna men fråga läkaren för säkerhets skull.

• anselina
    Ellenvillhabebis skrev 2011-12-10 22:04:51 följande:
    Det va tydligen bara en ytterst liten blödning. Kan det va ÄL? Ett ägg sim fäste?

kan vara en sk nidblödning?? men fråga din dr. 

• Ellenvillhabebis

Näe tror det är mens nu, blöder idag med. Men inte så mkt som vanligt. Jobbigt Näe kroppen kommer ur fas. Det är väl nensen som kommer nu från sist då jag inte fick nån. Läkaren så att jag kunde börja nästa kur iaf. Skulle jag inte gjort, skulle hängts tills nu Näe mensen kom. Nu får kg vänta så länge. Suck. Hur gick det för dig: varjehjärta, du fick väl inte heller mens sist?

• prinsessan84

Ja jag fick ju det :( Men nu väntar jag igen, pergotime och ovitrelle och två fina ägg. Nu MÅSTE det ha tagit sig! Har bim 22/12. Hur går det för dig?

Svar på tråden Pergotime. Nu kör vi igen!