• Minönskan

Pergotime. Nu kör vi igen!

Startar här en ny tråd.

Idag började jag på min andra Pergotimebehandling. ( den första var en enkeldos och det blidde ingen äl)
    Nu kör vi gasen i botten med min första dubbeldos!

Hänger ni med ni som är i samma fas? Du som precis nyligen har startat eller ska starta inom närmsta dagarna?

• Svar på tråden Pergotime. Nu kör vi igen!
  • Helenaa

Hej allihopa :)
    ville bara ge er lite hopp. Har själv 2 barn sedan tidigare (4 och 6 år de gick väldigt snabbt att bli gravid.
    Har nu försökt med 3 barnet (ny man) i 1½ år...å inget fel på någon av oss.
    Fick spola äggledarna förra månaden och testade Pergotime denna omgång. Jag plussade idag på en enkeldos och första försöket!!!! tjohooooooo, har ännu inte fattat det och jag är överlycklig :D
    Så den 1 augusti kommer nånting efterlängat!

• minaz

Jag har inte fått den ordinationen, skulle börja på dag 2 i menscykeln...

• prinsessan84

De flesta börjar på dag fem men om läkaren anser att man behöver stimuleras mer för att äggen ska hinna växa på sig så kan man börja tidigare :)

• prinsessan84

Grattis Helena! Jag gjorde också en spolning denna månad plus pergotime och ovitrelle, verkar dock inte som det blev någon bebis denna månad. Hoppas också på en fin julklapp! ;)

• Emeliij

Idag börjar jag m pregotime :) är nästan lite nervös för jag har ingen tid bokade till ul och tänk om man blir helt överstimulerad?! Men jag får kanske boka en tid privat..

• anselina

hänger med er här!!  Har 2 barn och hoppas verkligen på en 3:e.
    åt pergotime 2008 och blev gravid på 2:a kuren dubbeldos. är nu inne på 3:e kuren trippelkur och ska väl ha ÄL inom de närmsta dagarna. Har inte läst igenom alla inlägg här, men man få väl bara hoppas att det biter...

Hoppet är väl de sista som försvinner, så lycka till alla!!!!

• minaz

Jag har tagit min första tablett idag. 
    Får se om det tar sig nu då - har aldrig plussat tidigare och vore ju en jätte fin nyårs present för mig och min sambo.

• Irme

Har precis tagit min första dubbelkur.. BIM om en vecka. 
    Hoppas inte så mycket längre, efter 3 års försök... 

• Irme
    prinsessan84 skrev 2011-11-11 07:19:49 följande:
    Någon mer än jag (oss) som tycker det är jobbigt med det här med sex på bestämda tidpunkter? I morse fick jag väcka mannen som kom hem sent pga att jag har ett ägg som vill bli befrukat. Känns sådär... Hett. Jag har ju inte samma press på mig att leverera som han har liksom, så det är utan tvekan jobbigast för honom.
    Ja, det är skitjobbigt :(
Svar på tråden Pergotime. Nu kör vi igen!