Minönskan skrev 2011-11-14 10:08:26 följande:
Ja jag tar det som en bra grej! Jag blev överstimulerad men lyckades få ägglossning och allt.
Jag är meganöjd över att min kropp fattade galoppen trots att det gick lite för bra :)
Det är finjustering som gäller sedan när min kropp har återhämtat sig.
Ibland är mens förbannat bra att ha ;)
Jag håller tummarna för er!!!! Som du säger - ni har ju alla förutsättningar för att det ska ta sig nu!
Jag är idag på cd 4 och har nyligen varit på återbesök och fått riktigt bra nyheter! Mina äggstockar är återigen i normala storlekar och de fyra äggblåsorna som var gigantiska är nu borta, eller ligger i smeten bland de andra små äggen. ALLT SÅG HELT NORMALT UT!! Wohoo!! Fan vad gött att höra!
Jag frågade om vi inte kunde starta en ny omgång nu då eftersom det såg så bra ut, en enkelkur, men hon ville att vi skulle vänta eftersom kroppen borde få lite tid på sig att hämta sig. Även att det ser bra ut i magen.
Jag berättade att jag och min sambo inte kommer fira jul tillsammans eftersom vi befinner oss i olika platser och att jag sedan ska göra en utlandssresa i januari. Kommer vi då få ha uppehåll ända till februari!?
Det tyckte hon lät tråkigt så vi ska knöla in en omgång innan julhelgen. Jag kommer få ta Provera om någon vecka bara så jag kommer ha två mensveckor ganska tätt, men det får bli så. Vad gör man inte för att få en liten kotte i buken...!
:)